پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۷۷۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
احتمال دست داشتن سرویس مخفی آمریکا در پرونده تپانچه هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸ و تأمین امنیت خانواده رئیس جمهور کنونی در دوره‌ای که این نهاد حق این کار را نداشت، وجود دارد.
شعار سال: احتمال دست داشتن سرویس مخفی آمریکا در پرونده تپانچه هانتر بایدن، پسر رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸ و تأمین امنیت خانواده رئیس جمهور کنونی در دوره‌ای که این نهاد حق این کار را نداشت، وجود دارد.

 قضیه تپانچه هانتر بایدن در اکتبر سال ۲۰۱۸ رخ داد. در آن زمان زن سابق برادر مرحوم هانتر که گمان می‌رود رابطه‌ای بین آن‌ها برقرار بوده است، تپانچه را داخل سطل آشغال می‌اندازد، ولی بعد برای برگرداندن آن، تپانچه را پیدا نمی‌کند. این قضیه مورد توجه پلیس و اداره تحقیقات فدرال آمریکا قرار گرفت.

پلیس سعی کرد ارتباط این سلاح با جنایات احتمالی دیگر از جمله مواد مخدر را معین کند. در آن زمان هیچگونه اتهامی به پسر رئیس جمهور کنونی، وارد نشد.

در عین حال، نماینده سرویس مخفی آمریکا دست داشتن این نهاد در پرونده هانتر بایدن و یا تأمین امنیت خانواده جو بایدن را رد می‌کند. او افزود: «پروتکل سرویس مخفی آمریکا این موضوع را تأیید می‌کند که این سازمان در سال ۲۰۱۸، هیچگونه خدمت امنیتی به اعضای خانواده بایدن نرسانده است و همچنین در قضیه مطرح شده هیچگونه شرکتی نداشته است».

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۰۲۱۰۳۲۵۷۶۶۱۲۹۹، ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین