پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
اردن شب گذشته از قرار دادن پرچم قدیم عراق در دیدار رسمی میان وزرای کشاورزی دو کشور عذرخواهی کرد.

شعار سال: وزارت کشاورزی اردن در بیانیه ای اعلام کرد: اطلاعاتی درباره یک اشتباه پروتکلی در دیدار میان «خالد الحنیفات» وزیر کشاورزی اردن و «محمد الخفاجی» همتای عراقی اش در روز چهارشنبه به این وزارتخانه رسیده است.

این وزارتخانه افزود: این اشتباه شامل قرار دادن پرچم عراق در دیدار دو وزیر بود که حاوی عبارت «الله اکبر» با خط سبز کوفی و سه ستاره قبل از حذف آنها در آخرین اصلاحیه بود.

وزارتخانه مذکور تاکید کرد که صحبت در مورد یک اشتباه ناخواسته است زیرا اردن به گزینه های مردم عراق احترام می گذارد و از آنها به خاطر عراقی شکوفا و قوی حمایت می کند.

محمد الخفاجی وزیر کشاورزی عراق روز جمعه از اردن خواست به دلیل این اشتباه عذرخواهی کند.

براساس بیانیه رسمی دفتر محمد الخفاجی، وی از دیدن پرچم دوران صدام در هنگام امضای قرارداد با الحنیفیات وزیر کشاورزی اردن شوکه شده بود.

در ادامه این بیانیه  آمده است که الخفاجی عنوان کردکه قراداد همکاری با اردن را به شرط برداشتن پرچم دوران صدام و قرار دادن پرچم فعلی عراق به جای آن امضا خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:: ۱۱۱۹۹۸۳، www.fa.shafaqna.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین