پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
رئیس کمیته انتخابات حزب موتلفه گفت: این حزب برای تعیین کاندیدای خود بطور رسمی با فردی در این زمینه مذاکره نداشته اما بصورت شفاهی مذاکراتی را انجام داده است.

شعار سال: اسدالله بادامچیان رئیس کمیته انتخابات حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات حزب متبوعش با افراد در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری 96، اظهار کرد: حزب موتلفه اسلامی برای تعیین کاندیدای اختصاصی خود بطور رسمی با فردی در این زمینه مذاکره نداشته اما بصورت غیرمستقیم و شفاهی صحبت‌ها و مذاکرات گوناگونی را انجام داده است.

وی افزود: این مذاکرات برای این است که ببینیم چه کسانی آمادگی کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارند و به چه دلیلی خود را واجد شرایط نامزدی در انتخابات می‌دانند.

بادامچیان تأکید کرد: این مذاکرات تا زمانی که ما نامزد حزب موتلفه اسلامی را اعلام کنیم ادامه خواهد داشت.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: پس از تعیین کاندیدای حزب موتلفه اسلامی، با دیگر اصولگرایان در معرض کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری مذاکراتی خواهیم داشت مبنی بر اینکه آیا شما با توجه به شرایط، ضوابط و ارزش‌های اسلامی خودتان را ارجح، افضل و اصلح از نامزد موتلفه اسلامی می‌دانید یا خیر؟

وی خاطرنشان کرد: اگر دیگر کاندیداهای اصولگرا به این نتیجه رسیدند که نامزد موتلفه اسلامی با توجه به سوابق و تجربیات یک حزب نیم قرنی رجحان ویژه‌ای را دارد، از آنها خواهش می‌کنیم که بنفع او کنار بروند و برای حمایت از او فعال بشوند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 29 مهر 1395، کد مطلب: 1217090:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین