پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۹۷۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا تاکید کرد: از عفو بین‌الملل درخواست می‌کنیم گزارشی درباره آثار مخرب تحریم‌های غیرقانونی آمریکا بر زندگی بیش از ۸۰ میلیون ایرانی که در تکاپوی حیات روزمره، سایه تحریم و تهدید ویروس را به جان خریده‌اند، تهیه کند.
شعار سال: نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: همانطور که اگنس کالامار به درستی در گزارش عفو بین‌الملل اشاره کرده است: «همه‌گیری کووید۱۹ ناتوانی جهان برای همکاری موثر هنگام بروز نیاز‌های جدی جهانی را به شکل زننده‌ای آشکار کرده است».

نمایندگی ایران با اشاره به شیوع کرونا در کشورمان و تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا اظهار داشت: در سال گذشته، مردم ایران، در عین دست و پنجه نرم کردن با گسترش سریع ویروس، به واسطه تحریم‌های غیرقانونی آمریکا، با انسداد سرمایه‌های خود در بانک‌های خارجی و قطع دسترسی به کانال‌های بانکی جهانی جهت پرداخت اقلام پزشکی روبه‌رو بوده‌اند.

نمایندگی ایران افزود: در این خصوص، توجه به این نکته لازم است که ایران به منظور تقویت اقتصاد خود با هدف تامین نیاز‌های مردم در حوزه پزشکی و سلامت از صندوق جهانی پول تقاضای وام کرد که به مانع آمریکا برخورد کرد و بی‌نتیجه ماند.

نمایندگی ایران با اشاره به فداکاری کادر درمان تصریح کرد: این گزارش به درستی از کادر بهداشت و سلامت به عنوان قهرمانان ۲۰۲۰ یاد می‌کند. کادر بهداشت و سلامت ایران زیر فشار کمرشکن تحریم‌های غیرقانونی آمریکا بار مقابله با همه‌گیری را نیز به دوش کشیدند و بیشترین تلفات را در مقیاس جهانی متحمل شدند.

نمایندگی ایران یادآور شد: در اینجا از عفو بین‌الملل درخواست می‌کنیم گزارشی درباره آثار مخرب تحریم‌های غیرقانونی آمریکا بر زندگی بیش از ۸۰ میلیون ایرانی که در تکاپوی حیات روزمره، سایه تحریم و تهدید ویروس را به جان خریده‌اند، تهیه کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار:۲۰ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۸۴۲۸۹۴۰۱، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین