پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۷۲۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
با نگاهی رافع مسئولیت می‌گه که هیأت مدیره توانمند، ارزش دارایی‌های مردم در شرکت‌های سرمایه گذاری استانی را افزایش می‌دهد. از افراد توانمند در خواست می‌شود در مهلت قانونی (۲۸ فروردین) در انتخابات اعضای هیأت مدیره این شرکت‌ها ثبت نام کنند؟ تو اگر مصمم و معتقد به مشارکت فراگیر مردم و حضور مدیران قوی هستی، یک هفته در رسانه‌ها تبلیغ کن و مردم را دعوت مستمر کن تا ببینی که چارچوب پوسیده موجود، چطور فرو می‌ریزه. کلی از مردم هم دعاگوت می‌شن. بسم الله دکتر جان.

شعار سال:دهقان دهنوی اظهار داشت: هیأت مدیره توانمند ارزش دارایی های مردم در شرکت های سرمایه گذاری استانی را افزایش می دهد. از افراد توانمند در خواست می‌شود در مهلت قانونی (۲۸ فروردین) در انتخابات اعضای هیأت مدیره این شرکت ها ثبت نام کنند.

بنظر می رسد که مردم اگر هم بخواهند، راهش را ندانسته و این کار باعث می شود که افرادی خاص، توان مهندسی کردن انتخابات را داشته باشند.

تعداد بازدید : 8


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص ، برگرفته از کانال تلگرامی عصر شهرکرد

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین