پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۸۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۵
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در رودبار قصران یک عرصه هفده هکتاری در سال‌های گذشته توسط یکی فردی با قیمت خریداری شد و در طرح توجیهی آن آمده بود که جهت احداث مرکز آموزشی و فرهنگی است، ولی اکنون تبدیل به ویلا‌هایی مجلل و اشرافی شده است.
شعار سال: محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران طی اظهاراتی در مراسم افتتاح دادسرای عمومی و انقلاب لواسانات گفت: برخی از افراد متأسفانه با سوءاستفاده از جایگاه خود و تغییر کاربری اراضی زمین‌هایی را به تصرف خود درآوردند که ارزش عددی آن‌ها نجومی است رسیدگی به همه این موارد بدون خط قرمز در دستور کار است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برای مثال در رودبار قصران یک عرصه هفده هکتاری در سال‌های گذشته توسط یکی فردی با قیمت خریداری شد و در طرح توجیهی آن آمده بود که جهت احداث مرکز آموزشی و فرهنگی است، ولی اکنون تبدیل به ویلا‌هایی مجلل و اشرافی شده است. مردم این موارد را می‌بینند و نظاره‌گر هستند ما به این گونه موارد بدون ملاحظه رسیدگی قضایی میکنیم.

وی بیان داشت: ما در حد توان خودمان مبارزه و مقابله کرده‌ایم و خوشبختانه مقامات عالی و موثر قوه قضاییه خصوصا ریاست قوه قضاییه بر پیگیری این موضوعات تأکید فراوان دارند؛ اگر قرار است عده‌ای این تصرفات را در اختیار داشته باشند باید با نظام تسویه کنند وگرنه با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری تهران خاطرنشان کرد: دادسرای لواسان با پیگیری دادستان کل کشور، تأسیس شد و این ناشی از اهمیت موضوع تصرفات غیرقانونی در منطقه لواسان است. همکاران قضایی که در لواسان مستقر شدند در مقوله مبارزه با فساد و در اجرای منویات دادستان کل کشور آماده باشند.

وی تاکید کرد: رسیدگی‌های دقیق و اتقان آرا باید سرلوحه کار همه ما باشد؛ چرا که هم مردم مطالبه‌گر آن هستند و هم مقامات قوه قضاییه و ما برای اتقان آرا ایستگاه‌ها و فیلتر‌هایی را ایجاد کرده‌ایم که بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم، امیدوارم با یاری خداوند به متون اصلی و باور‌های دینی برگردیم و جرایم و پرونده‌ها را به درستی مدیریت نماییم و بتوانیم مردم را به نظام دلگرم کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از همشهری انلاین، تاریخ انتشار:۳۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۵۹۶۳۹۷، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
مجازات زمين خواري در ايران بايد انقدي سخت و ظاقت فرسا باشه كه حد نداشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین