پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
عطوان، سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به اینکه شلیک موشک به مناطق نزدیک رآکتور دیمونا در فلسطین اشغالی پیامی روشن برای رژیم صهیونیستی و آمریکا است، گفت: «دوره‌ای که حملات بی پاسخ می‌ماند تمام شده است.»
شعار سال: سردبیر روزنامه اینترنتی رأی الیوم درباره اصابت موشک به دیمونا گفت: دستپاچگی اسرائیلی‌ها را به سبب این موشک شاهد بودیم. زمانی بود که آن‌ها تسلیحات خود را روی ما آزمایش می‌کردند و الآن ما سلاح‌ها را روی آن‌ها آزمایش می‌کنیم.

او اضافه کرد: واقعیت همین است ارتش اسرائیل سردرگم و دستپاچه شده است و اعتراف کرد موشک‌های آن‌ها نتوانستند این موشک بالستیک را رهگیری کنند. مسئله دیگر رعب و وحشتی است که به سبب این موشک در اسرائیل به وجود آمده است.

وی اظهار داشت: محتوای پیام این بود که این موشک را به دیمونا نزدیم بلکه به اطراف آن در فاصله حدود ۹ کیلومتری زدیم. دفعه بعد دیمونا را می‌زنیم و همه تاسیسات زیربنایی حساس شما در تیررس موشک‌های ماست. این همان اسرائیلی است که گفته می‌شد همه جا را زیر سیطره خود دارد و قدرت بزرگی است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دانشجو، تاریخ انتشار: ۳اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر snn.ir، ۹۲۸۷۱۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
0
0
به نظرم اين ها دست مذاكره كننده ها رو باز ميكنه تا اينكه بسته كنه اتفاقا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین