پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۹۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶
رئیس هیئت مدیره انجمن صوتی و تصویری گفت: باید توجه داشت که شرکت‌های کره‌ای در ایران مونتاژ کار نبوده‌اند و از آنجایی که زیرساخت‌های لازم برای تداوم همکاری با این برند‌های کره‌ای در ایران وجود دارد باید سیاست گذاری لازم در این بخش انجام شود.
شعار سال: سیدعلیرضا موسوی‌مجد با اشاره به اینکه شرکت‌های کره‌ای بر اثر مسائل سیاسی در آن زمان قطع همکاری کرده‌اند، گفت: هرچند در شرایط کنونی شرکای ایرانی شرکت‌های کره‌ای با زیرساخت‌های مناسبی که در خلال سال‌های گذشته در جریان تولید مشترک ایجاد کرده‌اند، توانسته‌اند محصولات جایگزین را به مرحله تولید تجاری برسانند و بازار این محصولات هم در حال حاضر مناسب است، اما همواره این شرکت‌ها تابع سیاست‌های کلان صنعتی کشور عمل خواهند کرد، زیرا معتقدیم که باید همکاری در راستای منافع ملی باشد و مشارکت با خارجی‌ها سبب ارتقای کیفیت تولیدات داخلی شود.

موسوی‌مجد با بیان اینکه در ۲ سال گذشته شرکت‌های ایرانی تولیداتی را با برند سام و جی پلاس به بازار عرضه کرده‌اند، گفت: باید توجه داشت که شرکت‌های کره‌ای در ایران مونتاژ کار نبوده اند و از آنجاییکه زیرساخت‌های لازم برای تداوم همکاری با این برند‌های کره‌ای در ایران وجود دارد باید سیاست گذاری لازم در این بخش انجام شود. هر چند باز هم تاکید می‌کنم که شرکت‌های ایرانی علی رغم وجود تمام ظرفیت‌ها و ساختار‌های لازم، برای تداوم همکاری قبلی خود با شرکت‌های کره‌ای تابع سیاست‌های کلان کشور هستند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند کالای باکیفیت است، تصریح کرد:  همکاری با شرکت‌های خارجی در زمینه لوازم خانگی باید به افزایش عمق ساخت داخل و فناوری تولید ختم شود تا کالا‌های با کیفیت تری تولید شود و مردم از مزایای چنین مشارکت‌هایی نفع ببرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۶۲۱۱، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
به نظرم ايران به جاي اينكه بياد ناز كنه بايد با اغوش باز اين موضوع رو بپذيره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
گویا منافع عده ای با ورود شرکت های کره ای به خطر می افتد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
0
شرکت های کره ای در ایران باید از ن. کارشون رو از سر بگیرن مگه اینکه منافع یک گردن کلفت در نبود این ها باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین