پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: شاخص‌هایی مانند حجم تأسیسات و تجهیزات زیربار، میزان رشد مصرف انرژی، خودکفایی در ساخت و اتکا به نیروی انسانی سبب شده ایران دارای بزرگترین شبکه صنعت برق در منطقه باشد.

شعارسال: آرش کردی مدیر عامل شرکت توانیر در سی و یکمین کنفرانس بین المللی برق گفت: موضوع انرژی در زمره موضوعات مهم امروز جهان به شمار می آید وموضوعاتی همچون امنیت انرژی، همگانی شدن استفاده از انرژی ومحیط زیست از چالش‌های جهان امروز درارتباط با صنعت برق تعریف شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تحولات صنعت برق معادلات همه بخشهای انرژی را دگرگون می کند، افزود: جهان شاهد تحولات شگرفی در عرصه صنعت برق طی دهه گذشته بوده و مفاهیمی همچون انرژی های تجدیدپذیر و نقش آن در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، شبکه های هوشمند، آماده سازی برق برای خدمت در یک جامعه واقتصاد دیجیتال و بسیاری از مفاهیم دیگر پیش روی محققان این حوزه قرار گرفته است.

کردی تصریح کرد: صنعت برق ایران به عنوان بزرگترین شبکه صنعت برق در منطقه دارای شاخص های متعدد و فراوانی است که آن را به عنوان صنعتی برتر و زیر بنایی در کشور معرفی می کند.

مدیر عامل شرکت توانیر تصریح کرد: حجم تأسیسات و تجهیزات زیر بار، میزان رشد مصرف انرژی، جایگاه جهانی در ظرفیت منصوبه، خودکفایی در ساخت تجهیزات ، اتکا به نیروی انسانی ماهر و کارآمد، صادرات فنی و مهندسی و وجود شرکتهای منظم در بخشهای مختلف احداث ، تولید و بهره برداری نشان دهنده جایگاه برتر ایران درصنعت برق است.

*با وجود خودتحریمی‌ها صنعت برق سرپا ایستاده است

در ادامه امیری خامکانی نایب رئیس اول کمیسیون انرژی درخصوص جایگاه صنعت برق ایران گفت: این صنعت با تمام خود تحریمی‌ها و پیشی گرفتن مصرف از تولید به لطف خدا و تلاش دست اندرکاران همچنان سرپا ایستاده است.

خامکانی در ادامه اظهارکرد: امروز برق به عنوان یک زیرساخت کلیدی معرفی می شود که بدون آن امکان زندگی وجود ندارد.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی تصریح کرد: با گسترش صنعت برق در سطح جامعه و برخورداری تمام سطوح افراد ازاین نعمت باید به دنبال ماموریت جدیدی به نام کیفیت و تنوع بخشی در این صنعت باشیم که این امر با تحول در اقتصاد برق و عمل به شعار بهره وری و استاندارد سازی مصرف صورت می گیرد.

سی و یکمین کنفرانس بین المللی برق با ارائه 1280 مقاله از داخل و خارج کشورو تأیید 1206 مقاله طی مدت سه روزدرپژوهشکده نیرو برگزار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 3 آبان 1395، کدمطلب: 236240 ،www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
عملکرد وزیر نیرو تقریبا قابل دفاعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین