پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۹۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
سامانه ملی سایبری رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرده با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی قدس، عناصر ضد اسرائیلی قصد آسیب رساندن به سیستم‌های مختلف را داشته باشند.
شعار سال: سامانه ملی سایبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «هر ساله به مناسبت روز جهانی قدس در پایان ماه رمضان و تقارن با روز ملی اورشلیم در اسرائیل، تلاش عناصر ضد اسرائیلی برای انجام اقدامات هماهنگ در فضای سایبری علیه اسرائیل پیش‌بینی می‌شود.»

بنا بر گزارش «صفحه عبری نورنیوز»، این مجموعه می‌گوید: «انتظار می‌رود این فعالیت در سال جاری حوالی هفتم ماه مه و به منظور تلاش برای پخش پیام‌های تبلیغاتی جهت تخریب وب‌سایت و توزیع پیام‌ها و همچنین حملاتی برای تولید پژواک عمومی انجام شود.»

سال گذشته در این روز، هزاران وب‌سایت در سرزمین‌های اشغالی به طور همزمان با حمله به یک شرکت میزبان وب تخریب شدند. تخمین زده می‌شود که امسال نیز حملاتی صورت گیرد که نه تنها به وب‌سایت‌ها، بلکه آسیب جدی به سیستم‌های اطلاعاتی سازمان‌ها در اسرائیل وارد شود.

علاوه بر هشدار و توصیه‌های صادر شده از سوی شبکه ملی به سازمان‌ها، این شبکه اخیراً برنامه جدیدی را برای تقویت حمایت از شرکت‌های میزبان وب با اعطای علامت سبز که استاندارد‌های یکسانی برای حفاظت از طریق ایجاد انگیزه رقابتی است، تولید و توزیع کرده است.

همچنین، این امکان برای شرکت‌های ذخیره‌ساز نیز توسعه داده شده و امکان تشخیص سریع وجود بدافزار‌های وبی قابل دسترسی در اینترنت را فراهم می‌کند، بنابراین یک سازمان می‌تواند آن‌ها را قبل از فعال شدن توسط مهاجمان حذف و از خسارت جلوگیری کند.

سامانه ملی سایبری بار‌ها به سازمان‌ها در مورد آسیب‌پذیری‌های واقعی رایج هشدار داده و از آن‌ها خواسته به روزرسانی امنیتی مربوطه را انجام دهند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نورنیوز، تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۶۹۸۶، www.nournews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین