پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که همۀ مردم در این شرایط سخت و دشواری‌های معیشتی قهرمان هستند، گفت: در این شب‌ها دعا کنید تا بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم و آن‌ها را در میانۀ مشکلات تنها نگذاریم. باید از آقای قالیباف پرسید که در این مدت صدارت بر مجلس، واقعا چه میزان از مشکلات مردم را حل کرده اید؟ کدام گشایش اقتصادی، اجتماعی یا سیاسی را از مجلس شاهد بودیم؟ شاید ما ناآگاه باشیم، لطفا بیان کنید تا بدانیم و به دیگران منتقل کنیم.
شعار سال: محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: گاهی اخلاق و منش یک پهلوان، یک کشتی‌گیر روحیات نسلی از نوجوانان و جوانان را تغییر می‌دهد و از آن‌ها انسان‌هایی خودساخته و با معرفت و مردم‌دار می‌سازد. روز گذشته در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده که با همت مسئولان فدراسیون کشتی بازسازی شده است، حاضر شدم. با امکانات فراهم شده و با روحیه و پشتکاری که در مربیان و ورزشکاران کشتی سراغ دارم، مطمئنم شیربچه‌های ایرانی در مسابقات المپیک هم کشورمان را مثل همیشه سربلند خواهند کرد.

قهرمان و پهلوان‌شدن فقط به بازو‌های در هم پیچیده نیست. اگر برای خدا کار کنیم و بتوانیم گرهی از مشکلات مردم باز کنیم، خدا هم به کارمان برکت می‌دهد. همۀ مردم ما در این شرایط سخت و دشواری‌های معیشتی قهرمان هستند. در این شب‌ها دعا کنید تا بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم و آن‌ها را در میانۀ مشکلات تنها نگذاریم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۶۹۴۴۶، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
0
0
از قدیم گفتن با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه آقای قالیباف در این عصر علم و دانش احخه ما فقط دست به دعا برداریم برای اداره مملکت؟!یعنی چی اگر شما نم یتونید کشور مدیریت کنید پای خدارو چرا وسط میکشید استعفا بدید بزارید یک کاربلد که البته نداریم اصلا جای شما بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین