پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
علیرضا دبیر گفت: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان گیلان می‌توانند با فراهم کردن بستر‌های مختلف از جمله راه اندازی پایگاه‌های قهرمانی و سالن‌های کشتی نسبت به جذب ورزشکاران به رشته‌ی کشتی اقدام کنند.
شعار سال: مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با حضور در فدراسیون کشتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

از راه اندازی پایگاه‌های قهرمانی تا جذب ورزشکاران به رشته‌ی کشتی
علیرضا دبیر در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به رده‌ی سنی پایه گفت: با توجه به اینکه جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده، تمام تلاش ما این است که نسبت به جذب خردسالان، نونهالان و نوجوانان به باشگاه‌های کشتی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان گیلان می‌توانند با فراهم کردن بستر‌های مختلف از جمله راه اندازی پایگاه‌های قهرمانی و سالن‌های کشتی نسبت به جذب ورزشکاران به رشته‌ی کشتی اقدام کنند.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: گیلان هم در رشته‌ی کشتی آزاد و هم در رشته‌ی کشتی فرنگی دارای استعداد‌های فراوانی است که اگر بتوانیم با همکاری یکدیگر نسبت به پرورش و حمایت از این استعداد‌ها اقدام کنیم، در آینده خبر‌های خوبی از کشتی این استان در سطح بین المللی خواهیم شنید.

همچنین در این مراسم از امیررضا معصومی عضو تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که قرار است در روز آینده در مسابقات جهانی کشتی آزاد نوجوانان در بوداپست مجارستان حضور یابد تقدیر شد.

شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری دیار میرزا، تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۶۳۳۳۶۱، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
با ایجاد یک بستر مناسب میتوان این زمینه را تقویت کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین