پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
حال علیرضا دبیر که به همان اندازه که سابقه درخشان ورزشی دارد، سابقه سیاسی و سیاستکاری دارد، در آستانۀ انتخابات و پایان دولت روحانی به سمت یک کاندایدای احتمالی ریاست جمهوری رفته و خانه کشتی صدرزاده را به دست محمدباقر قالیباف افتتاح کرده است.
شعار سال: علیرضا دبیر رییس اصولگرای فدراسیون کشتی، مهمترین پروژه عمرانی این فدراسیون را در تعلیق افتتاح قرار داد تا یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری و توسط محمدباقر ریییس مجلس شورای اسلامی و کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آن را افتتاح کند.

از علیرضا دبیر انتظاری غیر از این هم نمی‌رفت، زیرا زمانی او عضو شورای شهری بود که همین شورا، قالیباف را به عنوان شهردار تهران انتخاب کرد.

اما این یک سوی ماجراست، سوی دیگر آن اظهارات تقابلی با دولت چند هفته پیش علیرضا دبیر در آلماتی قزاقستان و در جریان مسابقات انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا بود که دور از ادبیات سلسله مراتبی خطاب به دولت و کمیته ملی المپیک گفت نمی‌توانم تضمین مدال المپیک بدهم و هرچه پول بدهید آش می‌خورید و سرکیسه را باید شل کنید.

این اظهارات بلافاصله توسط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش پاسخ داده شد که نشانگر زیاده خواهی و غیرواقع گویی علیرضا دبی رنسبت به کمک‌های شایان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است.

حال علیرضا دبیر که به همان اندازه که سابقه درخشان ورزشی دارد، سابقه سیاسی و سیاستکاری دارد، در آستانۀ انتخابات و پایان دولت روحانی به سمت یک کاندایدای احتمالی ریاست جمهوری رفته و خانه کشتی صدرزاده را به دست محمدباقر قالیباف افتتاح کرده است.

با حضور رییس مجلس شورای اسلامی.
خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» افتتاح شد
خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» امروز (پنجشنبه) طی مراسمی با حضور «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی و «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده به عنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

فرزندان شهید صدرزاده، «سیدناصر موسوی لارگانی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، «مهدی چمران»، «مهدی علی‌نژاد» معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، «محمد داورزنی» رییس فدراسیون والیبال، «مصطفی آجورلو، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، «امید نوروزی» قهرمان جهان و المپیک، «علی‌اکبر حیدری»، «رحیم علی‌آبادی» و جمعی دیگر از قهرمانان و پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند.

خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» طی ۷ ماه کاری و با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد. این مجموعه متشکل از ۸ تشک یک تکه با استاندارد‌های بالای جهانی، استخر، سونا، اتاق استراحت ورزشکاران و اسکان با تخت‌های استاندارد، فیزیوتراپی، اتاق ماساژ، کراسفیت، بدنسازی، سیستم‌های حرفه‌ای صوت و تصویر و سیستم نور پیشرفته و سیستم‌های تهویه هوا است.

پیش از این نیز خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» مورد بازسازی جدی قرار گرفت و در اواخر سال ۹۸ طی مراسمی به بهره‌برداری رسید. هزینه بازسازی خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» با همت بخش خصوصی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان انجام شد.

سالن کشتی «توفیق جهانبخت» واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران نیز بیش از ۲ دهه مورد بازسازی قرار نگرفته بود و به دلیل فرسودگی و نا ایمن بودن، از سوی فدراسیون کشتی در دست تعمیرات اساسی قرار گرفت و کار بازسازی و نوسازی آن با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد تومان به پایان رسید. از دیگر اقدامات انجام شده، ایجاد خوابگاه در طبقه بالای این سالن با ظرفیت ۲۰ تخت برای اسکان ورزشکاران است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آگاهی پرسش، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۵۹۴۸، www.porcesh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین