پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۸۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
شورای رقابت در نهایت بعد از کش و قوسی چند ماهه در اعلام قیمت‌های جدید انواع خودرو امروز در چهارصد و شصت و دومین جلسه خود تصمیم نهایی را برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.
شعار سال: براساس تصمیم شورای رقابت، تمام کسانی که تا پایان سال ۹۹ برای خرید خودرو ثبت نام کرده اند پیش پرداخت داشته اند و مشمول دریافت سود نیستند افزایش قیمت به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

علاوه براین براساس تورم بخشی یک ساله اعلام شده توسط بانک مرکزی و پس از کسب تورم‌های اعمال شده قبلی در سه ماهه اول ودوم سال ۹۹ و پس از اعمال متغییر‌های کیفیت و بهره وری نهایتا برای شرکت ایران خودرو به طور متوسط ۸.۲ درصد و برای شرکت سایپا به طور متوسط ۸.۹ درصد افزایش قیمت تعیین شد.

برهمین اساس قیمت‌های فوق برای تمامی خودرو‌های مشمول دستورالعمل قیمت گذاری شورا، تا پایان شهریور ۱۴۰۰ اعمال و اجرا می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۴۹۶۵۲۹، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
اینکه ما از هرچیزی به خلاف اون اسم در روند بهبود اوضاع زندگی مردم استفاده میکنیم عجیب نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین