پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
معاون آمار و فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان البرز ضمن تشریح امکانات اپلیکیشن عدالت همراه گفت: شهروندان می‌توانند گواهی عدم سوء پیشینه خود را از طریق تلفن همراه خود و با کمک این برنامه دریافت کنند.

شعار سال:مهدی شمسی، معاون آمار و فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان البرز، امروز در بستری مجازی، در جمع اصحاب رسانه، گفت: اپلیکشن «عدالت همراه» امکانات متعددی را برای شهروندان فراهم می‌آورد.
 
این مقام مسؤول افزود: با توجه به توسعه خدمات الکترونیک قضایی و سرعت بخشی به رسیدگی به امورات قضایی، قوه قضائیه اقدام به راه اندازی اپلیکشن موبایلی اندرویدی «عدالت همراه» کرده است.
 
شمسی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند برای دریافت خدماتی از قبیل درخواست گواهی عدم سوء پیشینه، دریافت ابلاغیه‌های الکترونیک، نوبت‌دهی شعب قضایی و دریافت اطلاعات پرونده (اطلاع رسانی پرونده) در کوتاهترین زمان از اپلیکیشن «عدالت همراه» استفاده کنند.
 
وی توصیه کرد که کاربران اپلیکشن «همراه عدالت» را صرفا از بخش خدمات الکترونیک قضایی سایت «eadl.ir» دریافت و نصب کنند تا در معرض سوء استفاده های احتمالی قرار نگیرند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس  ، تاریخ انتشار:  15÷اردیبهشت 1400، کدخبر:14000215000299 ، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین