پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از ۱۶۳ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های تهیه و تولید بذر در استان اختصاص یافت.

شعار سال:اسفندیار حسنی مقدم روز دوشنبه در سخنانی اظهار داشت: مزارع بذری توسط شرکت‌های تولید بذر و واحد ثبت و گواهی بذر و نهال رصد شود و توصیه های لازم به پیمانکاران جهت تهیه حداکثری بذر از مزارع تحت نظارت به عمل آید.

وی بیان‌ کرد: با توجه به بروز پدیده خشکسالی و تبعات ناشی از آن، مزارع گندم و جو بخصوص در مناطق سرد استان توسط کمیته ای از کارشناسان سازمان و واحد ثبت و گواهی بذر و نهال مورد رصد قرار گرفته و خرید بذر مرغوب و خارج از چرخه تولید توسط شرکت‌های تولید بذر در دستور کار قرار گیرد و در انبارهایی خارج از محل واحد تولید بذر شرکت نگهداری شود.

وی بیان کرد: برنامه تهیه و تولید بذر برای استان لرستان در سال جاری مقدار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن گندم و پنج هزار تن بذر جو می باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۲۵۱۰۱، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین