پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
چنان دم از خدمت می‌زنی که کسی تو و شیوه مدیریت و سطح عملکردت را نشناسد، ممکن است به اشتباه بیفتد. از نظر برخی از کارشناسان، شما فقط اشغال کننده پست‌ها بودی خانم محترم. افراد بشدت شایسته‌تر از تو بودند و هستند و ان شاالله خواهند بود. حضور یا عدم حضورت در انتخابات نیز، بعید می‌دانیم برای کسی مهم بوده باشد. خیلی‌ها در پنج روز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند و خیلی‌ها هم به ریشخند گرفته شدند. امیدواریم از بازنشستگی لذت ببرید.

شعار سال: ابتکار: بگذارید در مدت باقی مانده خدمت به مردم نتیجه دهد
 
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: افراطیونی که سال ها با دروغ و تخریب به خاطر حضورم در میدان اجرا، مقابل پیشبرد امور کشور و راحتی مردم مانع تراشی کرده اند، بگذارند در مدت باقی مانده خدمت به مردم نتیجه دهد.
 
 معصومه ابتکار در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: افراطیونی که سالها با دروغ و تخریب به خاطر حضورم در میدان اجرا، مقابل پیشبرد امور کشور و راحتی مردم مانع تراشی کرده اند، بیش ازاین آخرتشان را فنا نکنند و بگذارند در مدت باقیمانده خدمت به مردم نتیجه دهد.
 
وی افزود: در انتخابات۱۴۰۰ ثبت نام نکردم؛ قفل ها و موانع را بردارید. به مردم هم فکر کنید!
 
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.irna.ir،84330826

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین