پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
حد اعلی اقدامات خانم ابتکار از نظر برخی‌ها، توئیت کردن است و تاسف خوردن و سر تکان دادن. برای دختران دهه پنجاه و شصت چه کردی؟ برای دهه هفتادی‌ها چه برنامه‌ای داشتی و برای دخترکان دهه هشتاد و نود، چه اقداماتی را صورت دادی؟‌ای کاش می‌شد، پای شما را هم در هر قتل ناموسی و خانوادگی، به اتهام اهمال در کار، به میان کشید. شاید ما نتوانیم، ولی وجدانتان که می‌تواند. دوران بازنشستگی خوبی را برایتان آرزومندم بانو!

شعار سال:لایحه "تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند" در دولت تصویب شد . معصومه ابتکار،معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در توییتی با هشتک #رومینا  از تصویب لایحه اصلاح ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی مربوط به تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند در کمیسیون لوایح دولت خبر داد. ابتکار نوشته: "این لایحه که مورد تایید قوه قضائیه نیز هست؛ حداکثر مجازات، ایجاد محدودیت در سرپرستی اطفال دیگر و عدم شمول ارفاق را در بر می‌گیرد."

سوال اینجاست که ابتکار برای کاهش آسیب ها، برای تاب آوری زنان و دختران، برای افزایش توانمندی ها و ظرفیت ها، برای ارتقا حساسیت ها و آگاهی ها و برای خیلی چیزهای لازم دیگر جهت جمعیت زنان و دختران کشور ، چه کرده است؟

ای کاش می شد با هر قتل خانوادگی و ناموسی ، پای ابتکار را به اتهام اهمال و کم کاری به میان کشید. شاید ما نتوانیم، ولی وجدانش که می تواند.

دوره بازنشستگی خوبی را برایت آرزومندیم بانو!

 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین