پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳
سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر خبر منتشرشده در برخی کانالها در فضای مجازی درباره خروج قطار ماهشهر_اهواز از ریل را تکذیب کرد.

شعار سال: فریدون بندری شامگاه دوشنبه بیان کرد: قطار مسافربری بندر ماهشهر-اهواز ساعت ۱۸ امروز ایستگاه بندر ماهشهر را به مقصد بندر امام خمینی(ره) ترک می کند. 

وی ادامه داد: در طول مسیر، یکی از چرخ های کشنده نقص فنی پیدا می‌کند و برای تعمیرات، یک ساعت در ایستگاه بندر امام خمینی(ره) توقف می کند. 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: تعدادی از مسافران این قطار از توقف آن شاکی شده و از قطار پیاده می‌شوند و با ماشین به سمت اهواز می‌روند. 

بندری افزود: عده ای دیگر از مسافران نیز صبر کردند تا تعمیرات قطار پایان یابد و با همین قطار به سمت اهواز حرکت کردند. 

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر خبر خروج قطار از ریل را که توسط برخی از کانالهای خبری محلی منتشر شده بود، تکذیب کرد و گفت: مشکل این قطار خرابی کشنده بوده و هیچگونه خروج از ریلی اتفاق نیفتاده است و مسافران این قطار نیز همگی سالم به مقصد رسیده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:  اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۳۲۹۱۷، www.irna.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین