پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: نمی‌شود به بهانه کثرت اسکله در استان لنج داران کسب‌وکارشان را از دست بدهند و متحمل سختی برای خارج کردن کالا از این بندر شوند.

شعار سال: حسین هاشمی تختی در دیدار با مردم بندر پل با اشاره به اینکه لنج داران بندر پل با مشکلات زیادی برای خارج کردن کالا از بندر مواجه هستند گفت: با توجه به اینکه مجوز صادرات برای لنج داران این منطقه صادرشده اما هنوز برای خارج شدن کالا از این بندر لنج داران باید به قشم و یا بندرعباس رجوع کنند.

وی در پاسخ به پرسش یکی از لنج داران مبنی بر دلیل عدم احداث اسکله تخلیه و بارگیری کالا در این بندر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل را کثرت اسکله‌های بندری در استان می‌دانند اما این نباید مانعی برای کسب درامد و روزی حلال مردم منطقه باشد.

نماینده حوزه مرکزی استان هرمزگان در خانه ملت در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه درامد ساکنان منطقه از راه دریانوردی و وارد و یا خارج کردن کالا است نبود گمرک و محول کردن مسائل مربوط به این حوزه به گمرکات مناطق دیگر به ضرر و زیان لنج داران است که در این زمینه نیز باید بررسی‌ها و تدابیر لازم انجام شود.

هاشمی تختی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست مردم منطقه مبنی بر شهر شدن روستای بندر پل گفت: در این زمینه باید با درخواست ساکنان منطقه پیگیری های لازم انجام شود.

نماینده شهرهای بندرعباس، ابوموسی، قشم، حاجی‌آباد، هرمز و خمیر نیز در پایان در پاسخ به درخواست اهالی منطقه در خصوص مدارس تخریبی بیان کرد: در راستای بازسازی مدارس تخریبی اقدامات لازم انجام‌شده و بر اساس فهرستی که از سوی نوسازی مدارس تهیه‌شده مدارس استان با تخصیص بودجه و اعتبار لازم نوسازی می‌شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ کده، تاریخ انتشار 2 آبان 95 ، کد مطلب: 49853: www.farhangkade.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
ببینید پشت داستان چه کسی قرار گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین