پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۴۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان در توییتی نوشت: دولت اسلامی که دولتی مردمی و مقتدر است، راه برون‌رفت از مشکلات و تحقق پیشرفت توام با عدالت است؛ بنابراین بر مشارکت حداکثری مردم پافشاری کنیم و مردم را دلسرد و دلزده نکنیم. این خط و راه امام عزیز ما ست. اگر قوه مجریه اسلامی باشد، مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شود.
شعار سال: بنده فرزند امام عزیزمان هستم و تا زنده هستم- بفضل الهی - از آرمان‌های امام که اهداف این ملت و انقلاب اسلامی است، دفاع می‌کنم و راه برون‌رفت از مشکلات کشور در اندیشه کلان‌نگر #دولت_اسلامی می‌دانم تا عقب‌ماندگی‌های ما در مسیر تحقق جامعه توحیدی، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی جبران شود.

آری دولت اسلامی که دولتی مردمی و مقتدر است، راه برون‌رفت از مشکلات و تحقق پیشرفت توام با عدالت است؛ بنابراین بر مشارکت حداکثری مردم پافشاری کنیم و مردم را دلسرد و دلزده نکنیم. این خط و راه امام عزیز ما ست. اگر قوه مجریه اسلامی باشد، مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از انتخاب، تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: entekhab.ir/۶۲۰۰۴۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
0
باید منتظر ماند و نتیجه را دید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین