پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه معتقدم تا بحال مردم هر تصمیمی که گرفتند محصول تصمیم خود را دریافت کردند، اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند و جوگیر نشوند و با احساسات عمل نکنند تا انتخاباتی سالم و نتیجه‌ای مورد قبول داشته باشیم.
شعار سال: حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در رابطه با اعلام نتایج تایید صلاحیت شدگان انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: به هر حال این حقی است که قانون به شورای نگهبان داده است و نظارت استصوابی از حقوق شورای نگهبان منصوب می‌شود.

او افزود: افرادی که تایید صلاحیت شده اند قطعا واجد شرایط ریاست جمهوری هستند، اما نهایتا بستگی به نظر مردم دارد که انتخابات چه نتیجه‌ای داشته باشد.

این عضو جامعه روحانیت با بیان اینکه انتخابات در ایران لحظه آخری است، ادامه داد: آنطور که به نظر می‌رسد مناظرات سرنوشت مردم و این انتخابات را مشخص می‌کند البته قابل پیش بینی نیست که بعد از مناظرات چه اتفاقاتی رخ بدهد.

ابراهیمی یادآور شد: معتقدم تا بحال مردم هر تصمیمی که گرفتند محصول تصمیم خود را دریافت کردند.

او افزود: مردم باید هشیار باشند و جوگیر نشوند و با احساسات عمل نکنند تا انتخاباتی سالم و نتیجه‌ای مورد قبول داشته باشیم.

ابراهیمی تاکید کرد: رئیسی رای خواهد آورد چرا که عملکرد او در قوه قضائیه مورد اقبال و توجه مردم قرار گرفته است.

 عملکرد رئیسی در قوه قضائیه دو نکته مهم دارد 

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: عملکرد رئیسی در قوه قضائیه دو نکته مهم دارد؛ در وهله اول مبارزه او با فساد و در درجه دوم اهمیت به اقتصاد و رونق اقتصادی، او را از دیگر کاندیدا‌ها متمایز می‌کند بر همین اساس از دیدگاه من رئیسی مورد اقبال جامعه قرار خواهد گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: -۱۱۸۳۹۷۹، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
0
تناقضی گویی انتخابات در ایران روز آخر مشخض می شود و ریسی رای می آورد!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین