پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
سه ماه اول استقرار یک مدیر دولتی را به اصطلاح ، ماه عسل می نامند. پایان ماه عسل، شروع جدی کار مدیر خواهد بود. در برخی از حوزه ها مثل ریاست جمهوری، بدلیل مطالبات گسترده مردم و همچنین قول های انتخاباتی داده شده ، قبل از انتصاب و عهده داری پست، پایان ماه عسل با هجمه مواجه خواهد بود. تدبیر برای کنترل امور بجای تندی و پرخاشگری، مهمترین راهبرد ادامه مسالمت آمیز جریانات مدیریتی و سیاستی است.

شعار سال:صد روز از نشستن ابراهیم رییسی بر صندلی ریاست جمهوری ایران گذشته و همه منتظر راهکار‌های او و کابینه‌اش در این شرایط پیچیده و سخت هستند.

شکی نیست که بسیاری از دشواری‌هایی که رییسی امروز با آنها درگیر است در طول سالها همراه با دولت‌های مختلف بوده و حالا رییسی را به شکل جدی درگیر کرده‌است.
 
در این گزارش نگاهی به کارنامه سیاست داخلی و خارجی صد روز نخست رییسی انداخته‌ایم و وعده‌هایی که باید در طول چهارسال آینده به آنها عمل کند.

تعداد بازدید : 6




شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصاد آنلاین ، تاریخ انتشار:22  آبان1400، کدخبر: 580382،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین