پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۸۷۲
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۷
رئیس هیات مدیره مخابرات از توافق اولیه رگولاتوری و شورای رقابت بر سر تعرفه حداقل پرداخت ۱۶ هزار تومانی به ازای هر خط تلفن ثابت خبر داد و گفت: تعرفه ۴۵ ریال به ازای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت نرخ مناسبی نیست و این تعرفه در کشور‌های اطراف ایران بیش از هشت دلار است.
شعار سال: ابراهیم محمودزاده گفت: موضوع حداقل مصرف مطرح شده که براساس آن اگر فردی بیش از ۱۶ هزار تومان از خط تلفن خود استفاده کرد، مصرف کرد، صورتحساب او براساس میزان مصرف او محاسبه می‌شود، اما اگر فردی هزار تومان هم مصرف کرد، باید حداقل مصرف ۱۶ هزار تومان را بپردازد.

او افزود: این رقم با هزینه ۲۱ هزار تومانی شرکت مخابرات ایران برای نگهداری هر خط تلفن ثابت هم اختلاف زیادی دارد، اما راه را برای توسعه مخابرات باز می‌کند.

محمودزاده تصریح کرد: تعرفه ۴۵ ریال به ازای هر دقیقه مکالمه با تلفن ثابت نرخ مناسبی نیست و این تعرفه در کشور‌های اطراف ایران بیش از هشت دلار است.

او افزود: شرکت مخابرات ایران درحالی از ۲۸ میلیون خط تلفن ثابت نگهداری می‌کند که ۱۰ میلیون خط هیچ کارکرد و پرداختی ندارند.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه به ما وعده داده شده درمورد تعرفه با شما توافق می‌کنیم و افزایش می‌دهیم، تصریح کرد: در کنار آن ما هم به دولت وعده دادیم که تامین ظرفیت موردنظر آن‌ها برای توسعه را از امسال شروع خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۴۵۶۸، www.ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین