پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۱۵۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نظرسنجی‌هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می‌کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می‌کند و مناظرات هنوز باقی هستند.
شعارسال:لاله افتخاری عضو شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با آخرین نظرسنجی‌ها در مورد کاندیدا‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمار‌ها متفاوت است، اما بحث بر سر این است که اگر مردم به خوبی گوش بدهند می‌ببینند رئیسی با رعایت ادب و انصاف اقدام به مناظره می‌کند و دست خوبی در این مناظره دارد. اما کسی که تخریب می‌کند پس از ریاست جمهوری چگونه می‌خواهد حقوق مردم را احیا کند.

افتخاری تصریح کرد: نظرسنجی‌هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می‌کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می‌کند و مناظرات هنوز باقی هستند.

عضو شورای وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: رئیسی هرگز نگفته بود که اصلا در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند وگرنه آحاد ملت با شورای وحدت از او دعوت نمی‌کردند.

افتخاری تاکید کرد: جلیلی صاحب فکر و اندیشه است و من مطمئن هستم تا پایان انتخابات تصمیم دقیقی مبنی بر انصراف می‌گیرد، من اگر جای سعید جلیلی بود قطعا انصراف می‌دادم.
 
خانم لاله افتخاری فرق نظرسنجی و نظرسازی را در چه می داند
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار ۱۹ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۸۹۹۴۵، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین