پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۴۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قاضی‌زاده هاشمی و جلیلی صرفا تا زمانیکه آرای رئیسی خرد نشود در فضا باقی می‌مانند و اگر ضرری برای رای او ایجاد کنند به زودی انصراف می‌دهند.
شعار سال: جواد آرین منش، فعال سیاسی اصولگرا در رابطه با فضای انتخاباتی در جامعه پس از مناظره اول کاندیدا‌ها اظهار کرد: از ابتدا قرار بر این بود که برخی کاندیدا‌ها صرفا برای پوشش رئیسی وارد فضای انتخابات شوند.

به گزارش برنا، او افزود: به عنوان مثال قاضی زاده هاشمی و سعید جلیلی هیچ بنایی برای رقابت با رئیسی و باقی ماندن در فضای انتخابات ندارند.

آرین منش تاکید کرد: این افراد صرفا تا زمانیکه آرای رئیسی خرد نشود در فضا باقی می‌مانند و اگر ضرری برای رای او ایجاد کنند به زودی انصراف می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌ها تا امروز آرا همتی در حال رشد و آرای رئیسی در حال ریزش است و رقابت بین این دو تنگاتنگ شده است. اگر به این شرایط برسیم قطعا انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

او ادامه داد: به نظر می‌رسد با افزایش رقابت میان رئیسی و همتی مشارکت هم افزایش پیدا می‌کند البته که فضای مشارکت تا به الان حداقلی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۳۶۳۲، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین