پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
پس از اینکه ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی به دلیل برگزاری گردهمایی بزرگ در اهواز مورد انتقاد قرار گرفت و بعد هم سفر این کاندیدا‌ها به استان فارس لغو شد این بار یک خبرنگار در توییتی از انصراف احتمالی این کاندیدا‌ها سخن گفته است. شایعه‌ای که هنوز کسی درباره آن توضیح رسمی نداده است.
شعار سال: روز چهارشنبه اخیر ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی به دلیل برگزاری یک گردهمایی مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

ظهر آن روز خبر داده شد که برخی کاربران تلفن همراه در اهواز، امروز پیامک‌هایی را با مضمون حضور در ورزشگاه این شهر، به منظور دیدار با سیدابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری دریافت کردند.

این گردهمایی برگزار شد و پس از آن انتقاداتی صورت گرفت. خبر بعدی در این مورد لغو سفر ابراهیم رئیسی به استان فارس بود.

دو روز پیش، مسئول ستاد مرکزی رئیسی در استان فارس از لغو سفر رئیسی به شیراز و استان فارس خبر داد.

حال در این شرایط مسعود نوری، یک خبرنگار باسابقه فعالیت در ایرنا و روزنامه‌های همشهری، اطلاعات و ایران در توییتی مدعی شده است: «منتظر باشید که در روز‌های آینده #ابراهیم_رییسی از #انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری و تمام قد از #سعید_جلیلی حمایت کند.»

او سپس در توییتی دیگر ادعا کرد: «#رییسی در جمع روسای ستاد‌های خود رسما از جلیلی حمایت کرد و مقدمات کناره گیری از انتخابات را کلید زد.»
 
رئیسی احتمالا برنده انتخابات است

با این حال، برخی فعالان سیاسی دیگر مثل فرید مدرسی مدعی هستند که رئیسی احتمالا برنده انتخابات است. او در توییتی این طور پیش‌‎بینی خود را مطرح کرده است: «فعلاً با این شرایط دور دوم خبری نیست؛ دور اول #ابراهیم_رئیسی رئیس‌جمهور می‌شود.» سپس وی مدعی شده است: «برای دور دومی شدن انتخابات، نیاز به #عملیات_شوک است که فعلاً کاندیدا‌های رقیب، توانش را ندارند.»

در همین حال حامیان رئیسی نیز همچنان مشغول به حمایت از او در توییتر هستند. مهدی دوستی این طور از رئیسی حمایت کرده است: «خیرخواهان شفافیت‌گریز و دلسوزان تبعیض‌دوست، نمی‌توانند سرمایه اجتماعی کشور را احیا کنند. #ابراهیم_رئیسی نماد شفافیت و ایستادگی در برابر انحصار به نفع مردم است.»

منتقدان رئیسی نیز مانند غلامرضا نوری اعلا به رفتار اخیر ستاد این کاندیدا انتقاد کرده‌اند. این روزنامه‌نگار نیز در توییتی درباره این گردهمایی نوشته است: «گرد هم آمدن این جمعیت، حاصل تلاش برای پُست گرفتن در دولت رییسی است. مسابقه‌ی جمع‌کردن جمعیت برای نشان‌دادن میزان ارادتی که باید با منصبی هم‌تراز ارادت، جبران شود.»

آیا شایعه انصراف رئیسی از رقابت‌های انتخاباتی در روز‌های آینده جدی خواهد شد؟


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تجارت نیوز، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۵۱۳۸۱، tejaratnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
0
0
عجب شایعه ای ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین