پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
با حضور رئیسی در خوزستان شاهد تجمع عده زیادی از مردم در ورزشگاه بودیم. تجمعی که باعث اعتراضات عدیده شده و از طرف دیگر، مسئولان ستاد انتخاباتی مدعی هستند که مجوز تجمع از ستاد کرونا گرفته شده و تجمع در فضای باز برگزار شده است.

شعار سال:فیلم و عکس های ارسالی از خوزستان روایتی بی طرف و البته نه چندان دلچسب از حضور مردم در ورزشگاه را حکایت می کنند. رقبا می کوبند و همراهان ، دفاع می کنند. قضاوت با شما.

تعداد بازدید : 6

ستاد رئیسی مدعی است که این برنامه با مجوز ستاد ملی کرونا و در فضای باز انجام شد و با وجود استقبال گسترده از آن، تلاش شد ورود افراد به نحوی کنترل شود که ازدحام به وجود نیاید .

اما همتی ، نقد کرده و با طعنه خسته نباشید گفته است.

انتقادات به برنامه انتخاباتی رئیسی در خوزستان

انتقاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی در پی گردهمایی شب گذشته هواداران رئیسی در اهواز

 پس از برگزاری گردهمایی چندین هزار نفری ابراهیم رئیسی و حامیان در اهواز، کاربران رسانه ‌های اجتماعی نسبت به رفتار دوگانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز واکنش نشان دادند.

منتقدین به رفتار دوگانه فرهاد ابوال نژادیان معتقدند، او که نسبت به کوچکترین تجمع اقوام در خوزستان، موضع‌گیری‌های سختی اتخاذ می کرد و از برگزاری اعیاد تا خرید شب عید و مراسمات عزاداری و عروسی را ممنوع اعلام کرده‌ بود، چگونه در مقابل چنین گردهمایی که می‌توانند سلامت چند میلیون شهروند ساکن خوزستان را با خطر مواجه کند، سکوت کرده است.
 
چه کسی به هوداران رئیسی مجوز تجمع داده بود؟

در پی انتقادها از حضور سیدابراهیم رئیسی در تجمع انتخاباتی در اهواز، تصویر مجوز ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان برای برگزاری تجمع انتخاباتی در ورزشگاه تختی اهواز برای تاریخ ۱۹ خرداد منتشر شد.
 
ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه (۱۹ خرداد) در بدو ورود به اهواز، با حضور در محله «منبع آب» این شهر، به دیدن خانواده شهید محمدی رفت.
 
رئیسی سپس با حضور در منطقه «آخر آسفالت» اهواز به دیدن خانواده شهیدان معماری که ۵ شهید را تقدیم میهن اسلامی کرده‌اند رفت و جویای احوال آنان شد.
 
رئیسی همچنین با حضور در جمع گسترده هواداران خود در ورزشگاه تختی به سخنرانی پرداخت. این تجمع بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شده بود.
 
 وابسته به قوه قضائیه تصویری از مجوز دولت به رئیسی برای برگزاری تجمع را منتشر کرده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت از سویی چنین مجوزهایی صادر می‌کند و از سویی دیگر نسبت به عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان گلایه می‌کنند!
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین