پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
قناعتی گفت: ایجاد و مدیریت گرمخانه توسط شهرداری اقدامی بود که از زمان مدیریت قالیباف طی یک اقدام جهادی کلید خورد و این در حالی است که شهرداری وظیفه‌ای جز جمع‌آوری این افراد ندارد.
شعار سال : ابوالفضل قناعتی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از افتخارات اعضای شورای شهر تهران در پنجمین دوره فعالیت این شورا این است که ساماندهی خوبی در بحث گرمخانه‌های پایتخت داشته است و البته این موضوع صحت ندارد.

قناعتی تصریح کرد: شهر تهران در حال حاضر با انواع آسیب‌های اجتماعی روبرو است و دیگر گنجایشی برای پذیرش و ورود افراد آسیب دیده از نقاط دیگر را ندارد.

وی اضافه کرد: سیل جمعیتی که به سمت تهران می‌آید باید با یک مدیریت یکپارچه ساماندهی شده و از ورود افرادی که به بهانه‌های مختلف راهی تهران می‌شوند جلوگیری به عمل آید.

ضرورت جلوگیری از ادامه مهاجرت به پایتخت!

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: جلوگیری از مهاجرت افراد از سایر شهر‌های مرزی از کشورهایی، چون پاکستان، افغانستان، هندوستان و سایر مسیر‌های مرزی امری ضروری است.

قناعتی گفت: تصور دختر‌ها و پسر‌هایی که به دلیل مشکلات مختلفی، چون بیکاری، مشکلات خانوادگی و اعتیاد که در شهر محل سکونت خود دارند از تهران یک شهری با امکانات مدینه فاضله است و این تصور غلط و نادرست است.

وی تصریح کرد: دولت باید پای کار بیاید و با لحاظ کردن مدیریت شهری یکپارچه باید جلوی مهاجرت‌های مختلف به شهر تهران گرفته شود و نیازی به احداث گرمخانه جدید نیست.

مسئولیت ایجاد گرمخانه و مدیریت آن با شهرداری نیست!

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: ایجاد گرمخانه و مدیریت آن توسط شهرداری تهران اقدامی بود که از زمان مدیریت آقای قالیباف طی یک اقدام جهادی کلید خورد و این در حالی است که شهرداری به هیچ عنوان وظیفه‌ای جز جمع‌آوری این افراد در این زمینه ندارد.

قناعتی تاکید کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور متولی اصلی ارائه خدمات به بی‌خانمان‌هایی است که ترنس نامیده می‌شوند و شورای ششم باید نسبت به شورای شهر پنجم شرایط بهتری را در مدیریت گرمخانه‌هایی که مسئولیت آن‌ها را پذیرفته است ایجاد کند.

وی در ادامه گفت: مشکلات فعلی گرمخانه‌های شهر تهران ناشی از پذیرش مسئولیت شهرداری در ارائه خدمات به افرادی است که متولی رسیدگی به مشکلات آن‌ها دستگاه دیگری غیر از شهرداری است.

نیاز ترنس‌ها به خدمات درمانی تخصصی! وزارت بهداشت پای کار بیاید!

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری نباید صفر تا صد مسئولیت گرمخانه‌ها را به عهده بگیرد و باید در زمان پذیرش کیس‌های مختلف افراد بی‌خانمان افراد را با توجه به شرایطی که دارند به مراکز مربوطه ارجاع دهد.

قناعتی اضافه کرد: ترنس‌های بی‌خانمان باید به مراکز تخصصی دریافت خدمات درمانی ارجاع داده شوند و در رأس آن‌ها وزارت بهداشت و سازمان بهزیستی کشور قرار دارند که تا کنون اغلب بار این مسئولیت روی دوش شهرداری تهران بوده است.

وی تاکید کرد: افراد ترنس نیازمند دریافت حمایت‌های تخصصی و متفاوت از خدمات عمومی که در گرمخانه‌ها به سایر افراد بی‌خانمان ارائه می‌شوند هستند و در غیر این صورت مشکلات افراد فوق زیاد شده و درمان آن‌ها در صورت تأخیر با مشکل مواجه خواهد شد و بخاطر همین می‌گوییم وزارت بهداشت پای کار بیاید.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۹۴۱۹۰۲، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین