پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: پیش بینی من این است که هر چه به روز برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم میزان مشارکت به بالای ۵۰ درصد می‌رسد. البته رفتار برخی از مسئولین در دستگاه‌های اجرایی بر کاهش تمایل مردم به حضور در انتخابات اثرگذار بوده است.
شعار سال: حسین علی حاجی دلیگانی اظهار کرد: پیش بینی من این است که هر چه به روز برگزاری انتخابات نزدیکتر می‌شویم میزان مشارکت به بالای ۵۰ درصد می‌رسد. البته رفتار برخی از مسئولین در دستگاه‌های اجرایی بر کاهش تمایل مردم به حضور در انتخابات اثرگذار بوده است.

وی افزود: طبیعتا هر چه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر باشد حسابی که در صحنه بین المللی روی کشور باز می‌کنند هم متفاوت خواهد بود. همه جریانات سیاسی می‌توانند در افزایش مشارکت موثر باشند و با توجه به علاقه آن‌ها به انقلاب و نظام و ایران اسلامی انتظار است در این جهت کمک کنند.

نماینده مردم شاهین شهر د ر مجلس با بیان این که ظرف ده روز گذشته میزان مشارکت در انتخابات بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافته گفت: توصیه‌ام این است که مردم سوای از گلایه مندیشان نسبت به عملکرد برخی مدیران کشور شرکت در انتخابات را برای کل کشور ببینند و در این انتخابات حضور پیدا کنند تا ان شاء الله با مشارکت بالا نابسامانی‌ها را در کشور سامان بدهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۲۶۱۹۴۹۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین