پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
دبیر حزب اسلامی کار گفت: املت شورای نگهبان روی میز ما است ما ظاهرا چاره‌ای نداریم جز آنکه یا غذا نخوریم یا از آنچه که شورای نگهبان پیش روی ما قرار داده انتخاب کنیم و این کار را برای جبهه اصلاحات سخت کرده است و در این انتخاب هم یک ارزیابی باید صورت بگیرد تا ببینیم، امکان همکاری و مشارکت و حضور در صحنه که منجر به پیروزی شود وجود دارد یا نه.

شعار سال:«حسین کمالی»، دبیرکل حزب اسلامی کار و نایب ریس جبهه اصلاحات ایران،  اظهار کرد: با توجه به رد صلاحیت‌ همه کاندیداهای اصلاح طلب معرفی شده توسط جبهه اصلاحات ایران وضعیتی به وجود آمده که اصلاح طلبان ظاهرا ناچارند از گزینه هایی انتخاب کنند که شورای نگهبان آنها را پسندیده و به قول دوستان ما شورای نگهبان شما را دعوت می کند به مهمانی و می گوید که چه چیزی دوست دارید تا برایتان املت درست کنیم.
 
او افزود: املت شورای نگهبان روی میز ما است ما ظاهرا چاره ای نداریم جز آنکه یا غذا نخوریم یا از آنچه که شورای نگهبان پیش روی ما قرار داده انتخاب کنیم و این کار را برای جبهه اصلاحات سخت کرده است و در این انتخاب هم یک ارزیابی باید صورت بگیرد تا ببینیم، امکان همکاری و مشارکت و حضور در صحنه که منجر به پیروزی شود وجود دارد یا نه.
 
کمالی ادامه داد: در حال حاضر دوستان اصلاح طلب به دو قسمت تقسیم شدند دوستانی که از همه چیز ناامید هستند و بر عدم مشارکت و یا عدم معرفی کاندیدا تاکید می کنند و گروه دیگر که سعی می کنند مشارکت داشته باشند و با گزینه هایی که گزینه اصلی آنها هم نبوده در انتخابات حضور پیدا کنند.

او اظهار کرد: به هر صورت کار، کار راحتی نیست و تصمیم، تصمیم راحتی نیست. از روز دوشنبه تا بحال گفتگوها در این زمینه ها ادامه دارد و هنوز گروه هایی هستند که معتقدند که می شود در انتخابات ایستاد و کاندیدایی داشت و معتقدند باید در این جهت اقدام کرد در یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد که تصمیم نهایی چیست.


 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا  ، تاریخ انتشار:  26خرداد1400، کدخبر: 1192997، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین