پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۳۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
پیرو اخبار دریافتی، نتایج ششمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد به تفکیک به شرح زیر است. گزارش در حال تکمیل می‌باشد.

شعار سال: نتایج قطعی انتخابات ششمین دوره شورا‌های شهر در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

نتایج انتخابات شورای شهر چرام

فتاحی فرماندار شهرستان چرام گفت: حجت‌الله بازی، احسان مرادی، عبدالرحیم اخلاقی، محمود جانی‌پور، ابولفتح بشارت، احسان حجتی و حمیدرضا جمالی به ترتیب رتبه اول تا هفتم را در انتخابات شورای شهر چرام کسب کردند.

نتایج انتخابات شورای شهر گچساران

علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران می‌گوید: حبیب الله عالی مقدم با ۸ هزار و ۹۶۲ رای، محمد علی مرادی مفرد با ۷ هزارو ۸۷۷ رای، غلام رضا شکوهی‌پور ۷ هزار و ۵۶۸ رای، علی محمد آقایی با ۶ هزار و ۴۶۴ رای، محمد علی کرمی فرد نارگ موسی با ۵ هزار و ۹۸۲ رای، ایمان علیپور با ۵ هزار و ۹۸۱ رای و سید محمد طاهری با ۵ هزار و ۸۵۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر دوگنبدان انتخاب شدند.

وی ابراز کرد: همچنین کیانوش بلوطی با ۵ هزار و ۷۶۵ رای، سعید رحمانی اصل با ۴ هزار و ۸۰۱ رای، رسول شعبانی با ۴ هزار و ۷۳۵ رای، احمد روانبخش با ۴ هزار و ۶۵۵ رای و محمد قاسم رسته با ۴ هزار و ۵۸۸ رای به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.

نتایج انتخابات شورای شهر مارگون

محمدباقر قائمی فرماندار مارگون نیز گفت: الابخش الیاسی، مهدی جلالی، علی قلی کامیابی، نعمت تیمار و عبدالله بهادران به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و علی اکبر ولایتی و فرزاد پناهنده به عنوان اعضای علی البدل مشخص شده‌اند.

نتایج انتخابات شورای شهر سی‌سخت

فرماندار شهرستان دنا گفت: فرشید محمد حسین‌پور با یک هزار و ۶۰ رای، محمد فرهادی با یک هزار و ۲۵ رای، ناصر رهامی با یک هزار و ۴۲ رای، حمید تقی‌زاده با یک هزار و ۳۷ رای و بهنام حیدری با ۹۰۳ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سی‌سخت مرکز این شهرستان انتخاب شدند.

عبدالحمید پناهی افزود: همچنین لیلا زابلی‌زاده با ۸۶۹ رای، یاسر سجادیان سی‌سخت با ۷۹۵ رای و سید مهدی ایمانی‌خواه با ۶۳۵ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
 
نتایج انتخابات شورای شهر دهدشت

فرماندار شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: جلال داورپناه با کسب هفت هزار و ۸۷۳ رأی، مصطفی پارسایی با کسب هفت هزار و ۷۲۹ رأی، طاهر پاداش با کسب ۶ هزار و ۳۰۶ رأِی، محمد آرانپور با کسب ۶ هزار و ۲۵۶، علی فروغی با کسب پنج هزار و ۸۱۷ رأی، ایمان داورپناه با کسب پنج هزار و ۶۲۱ رأِی و دیدار با کسب پنج هزار و ۵۳۸ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

دارا کریمی‌نژاد افزود: همچنین علی موسوی با ۵ هزار و ۵۰۱ رای و محمد علی اروس با ۴ هزار و ۹۳۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شورای ششم شهر دهدشت مشخص شدند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۲۵۲۳۹۲۷، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین