پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۸۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
در یکی از بی سابقه‌ترین کلاهبرداری‌ها تاریخ ارز‌های دیجیتال، دو برادر که بنیان‌گذاران صرافی آفریکریپت (Africrypt) در آفریقای جنوبی بوده‌اند، با سرقت ۶۹،۰۰۰ بیت کوین به ارزش ۳.۶ میلیارد دلار ناپدید شده‌اند. مالباختگان این صرافی با همکاری یک شرکت حقوقی به دنبال پیدا کردن ردی از این برادران، در صورت اقدام آن‌ها به فروش بیت کوین‌ها هستند.
شعار سال: سرمایه‌گذاران می‌گویند صرافی آفریکریپت در ماه آوریل گفته که شرکت آن‌ها مورد حمله هکر‌ها قرار گرفته و از آنان خواسته تا این امر را به وکلا و مجریان قانون گزارش نکنند، چرا که این کار باعث کند شدن روند بازیابی وجوه از دست رفته می‌شود.
 
همچنین دادستانی کیپ تاون متوجه شده که ۶۹،۰۰۰ بیت کوین مورد سرقت قرار گرفته از کیف پول‌های صرافی به آدرس‌های درون زنجیره‌ای منتقل شده‌اند.
 
دادستانی و پلیس در حال جستجو برای یافتن این دو برادر هستند، اما با توجه به قوانین این کشور که ارز‌های دیجیتال را به عنوان محصولات مالی به رسمیت نمی‌شناسد، پیگیری‌های قضایی با دشواری همراه است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ارزدیجیتال، تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: arzdigital.com، ۳۵۷۸۸۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
0
متاسفاه این موارد عادی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین