پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴
رییس سازمان بازرسی گفت: دستور داده‌ایم تا ماینر‌هایی که از گمرکات ترخیص شده‌اند جمع آوری شوند و تا پایان شهریورماه فعالیتی نداشته باشند.
شعار سال: حسن درویشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در زمینه ترک فعل برخی مسئولان در ارتباط با قطعی‌های اخیر برق مسئولی احضار و پرونده‌ای در سازمان بازرسی تشکیل شده است، اظهار کرد: ما به محض اینکه موضوع قطع برق مطرح شد یک بازرسی فوق‌العاده با همکاری دادستان کل تعریف کردیم.
وی افزود: وزیر نیرو و معاونین او احضار شدند و یک سری مشکلات مانند اینکه برخی از نیروگاه‌ها در حال اورهال بوده است را مطرح کردند که البته گفتند این نیروگاه‌ها اکنون راه اندازی شده است و تا آخر خرداد ماه در مدار تولید قرار می‌گیرد.

عدم اجازه ترخیص به ماینر‌های موجود در گمرکات
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از مشکلاتی که وجود دارد بحث ماینر‌ها و تولید رمز ارز‌ها است که در این زمینه قرار شد گمرکات کنترل‌های لازم را داشته باشند و اجازه ترخیص ماینر‌ها را ندهند.
درویشیان خاطرنشان کرد: البته قرار شد تا ماینر‌هایی که ترخیص شده‌اند را پیگیری و جمع آوری کنند و فعلاً فعالیتی تا آخر شهریور نداشته باشند.
 
وی گفت: همچنان رییس جمهور هم دستور دادند تا مشکلات مالی که برخی نیروگاه‌های در حال احداث داشته‌اند، برطرف شوند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پایان گفت: بررسی‌ها و تحقیقات ما در این زمینه هنوز تمام نشده است، به محض تکمیل شدن گزارش‌ها نتایج را اعلام می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۵۳۹۳۸۳، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین