پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: در هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل مصرف گاز در استان حدود 12درصد افزایش یافته است.

شعار سال: منوچهر فلاح روز یکشنبه گفت: در این مدت 2هزار و 956میلیون مترمکعب مصرف گاز داشتیم در حالی که در مدت مشابه سال قبل 2هزار و 604میلیون مترمکعب گاز مصرف شد که بیشترین افزایش آن مربوط به ماههای فروردین و تیرماه بوده است.

وی افزود: در مهرماه نیز نسبت به مهرماه سال قبل افزایش زیاد نبوده و تنها 2.65درصد رشد مصرف در تمامی بخش ها دیده می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد درباره میزان مصرف در مهرماه نسبت به شهریور امسال نیز گفت: در مقایسه این دو ماه شاهد افزایش 78درصدی در بخش خانگی و تجاری ، افزایش 39درصدی در بخش اماکن مذهبی و کاهش 41درصدی در مصارف نیروگاهها و فولاد هستیم.

فلاح در ادامه از جذب 14هزار مشترک و نصب 9 هزار انشعاب گاز طبیعی در هفت ماهه منتهی به مهرماه در استان خبر داد.

این مسئول اضافه کرد: در این مدت تاکنون در استان یزد 356 هزار و 458 مشترک جذب و 197 هزار و 365 انشعاب گاز نصب شده که موجب بهره مندی بیش از 93 درصد جمعیت استان از این نعمت خدادادی شده است.

وی با اشاره به 390 کیلومتر شبکه گذاری صورت پذیرفته در سال جاری خاطر نشان کرد: با ساخت هفت هزار کیلومتر شبکه پلی اتیلن و فولادی در استان، این شرکت در حال حاضر به 18 شهر و 182 روستا خدمات گازرسانی کرده و اجرای عملیات گازرسانی به 2 شهر و 168روستای دیگر در دست اقدام است.
استان یزد یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 24 آبان 1394، کد مطلب: 81839005 (4987975):www. irna.ir


اخبار مرتبط
برچسب ها: مصرف ، گاز ، يزد ، مشترك ، شعارسال
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین