پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
چندی پیش بود که در پی اطلاع از نیاز جوانان روستای زیارت، یکی از خیرین استان بوشهر که در خارج از کشور اقامت دارد، پذیرفت تا چمن مصنوعی مورد نیاز زمین ورزشی روستای زیارت دشتستان را تامین کند.
شعارسال: مختار زیارتی که خود در آمریکا سکونت دارد با رایزنی هایی که داشته چمن مصنوعی مورد نیاز جوانان روستای زادگاه خود را خریداری کرده و از طریق کشور چین به ایران فرستاده است.

مسئولان استان بوشهر پیش از این گفته بودند در روستاهایی که سالن ورزشی احداث شده است، چمن مصنوعی ساخته نمی شود. اما از آنجایی که کار تکمیل سالن ورزشی روستای زیارت ظاهراً قرار نیست به این زودی ها به پایان برسد، جوانان زیارت بر آن شدند تا در اقدامی خودجوش و از طریق کمک های مردمی یک زمین چمن را در روستای خود احداث نمایند.

پس از تامین زمین مورد نیاز و وعده های همکاری مسئولان استان در تسهیل این روند، مختار زیارتی نیز پذیرفت تا خود چمن مصنوعی با کیفیتی را در خارج از کشور خریداری و به زیارت ارسال نماید.

پس از پیگیری ها و زحمات فراوان، حالا چمن مصنوعی مطابق وعده آقای زیارتی خریداری و به گمرک بوشهر ارسال شده است، اما در کمال ناباوری آن طور که زیارتی ها می گویند، گمرک از جوانان زیارت درخواست 40 میلیون تومان برای ترخیص آن کرده است!

از قرار معلوم شورای اسلامی و دهیاری زیارت مراتب گلایه خود از این درخواست گمرک را نزد استانداری بوشهر برده و از آنها خواسته اند تا با تدابیر خود نسبت به ترخیص چمن مصنوعی زیارتی ها اقدام نماید، که گفته می شود وعده های مساعدی نیز دریافت کرده اند، اما آنچه مسلم است، بعد از گذشت چندین روز از ورود چمن به گمرک، تا این لحظه هیچ اتفاق خاصی برای آزاد کردن آن رخ نداده است.

یکی از جوانان زیارت که خود در سال گذشته به شدت پیگیر به سرانجام رساندن این پروژه مردمی بوده، می گوید: اگر بچه های زیارت چنین پولی در اختیار داشتند، همان ابتدا چمن را بدون دردسر خریداری می کردند و نیازی نبود تا از مهندس زیارتی برای تهیه آن درخواستی داشته باشیم.

به هر حال بحث چمن مصنوعی زیارت و تصمیم عجیب گمرک بوشهر این روزها تقریباً نقل همه محافل در زیارت دشتستان شده است که امید می رود با پیگیری مسئولان و تجدید نظر گمرک این مشکل نیز حل شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبلاگ زیارت اسپورت، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1395، کدخبر: - ، www.football-ziyarat.blog.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین