پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: وی اظهارداشت: پنج گمرک منطقه ویژه اقتصادی یک بوشهر، گناوه ، بوالخیر ، کنگان و دیر به گمرکات کارشناسی مجازی در سراسر کشور متصل شدند.
شعار سال: بهنام نوروزی صبح امروز در جریان اتصال گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به سامانه کارشناسی متمرکز با بیان اینکه استان بوشهر از جایگاه مهمی در عرصه خدمات الکترونیکی گمرکی برخوردار است اظهار داشت: خدمات گمرکات استان بوشهر خدمات به بازرگانان و تجار به صورت الکترونیکی ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه سامانه جامع گمرکی در گمرکات استان بوشهر مستقر شد گفت: در پی استقرار این سامانه خدمات به بازرگانان در راستای اقتصاد مقاومتی تسریع یافته و از هر گونه تخلف و قاچاق جلوگیری می‌شود.

مدیرکل گمرک بوشهر از اتصال کارشناسان گمرک منطقه ویژه اقتصادی دو بوشهر به گمرکات کارشناسی مجازی در سراسر کشور خبر داد و افزود: 28 گمرک به تعداد گمرکات کارشناسی مجازی درسراسر کشور اضافه می‌شوند که گمرک منطقه ویژه اقتصادی دو بوشهر نیز در بین این گمرکات قرار دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج گمرک استان بوشهر گمرکات کارشناسی مجازی در سراسر کشور متصل هستند گفت: گمرکات منطقه ویژه اقتصادی یک بوشهر، گناوه ، بوالخیر ، کنگان و دیر به گمرکات کارشناسی مجازی در سراسر کشور متصل شده‌اند.

مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم ارتباطی برای اتصال کارشناسان گمرک دیلم نیز در حال فراهم شدن است افزود: در مرحله بعد کارشناسان این گمرک نیز به گمرکات کارشناسی مجازی کشور متصل می‌شوند.

نوروزی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم گمرک در راستای راه اندازی گمرک الکترونیک ایجاد کارشناسی متمرکز بوده است ، به ویژگی های آن اشاره کرد و گفت: در گذشته بین کارشناس و ارباب رجوع ارتباط مستقیم وجود داشت اما با راه‌اندازی کارشناسی متمرکز در گمرک ایران، بعد از اظهار کالا توسط صاحبان کالا، کار کارشناسی بدون ارتباط مستقیم میان کارشناس و ارباب رجوع در اسرع وقت صورت می‌گیرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 22دی 1395، کد مطلب: 1293757: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
بوشهر جا دارد در حوزه گمرکات و متحول سازی ان ، بیشتر کار کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین