پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
استاندار تهران گفت: بیش از ۵۰ درصد از معتادان متجاهر تهران را مهاجران سایر استان‌ها تشکیل می‌دهند که باید برای این حوزه برنامه ریزی داشت.
شعار سال: «انوشیروان محسنی بندپی» روز سه شنبه در جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر زن این استان را ٣٠٠ نفر اعلام و بر افزایش این ظرفیت تاکید کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد از معتادان متجاهر تهران را مهاجران سایر استان‌ها تشکیل می‌دهند که باید برای این حوزه برنامه ریزی داشت.

وی افزود: از این رو هزینه‌ای که باید صرف پذیرش و مداوای معتادان این استان شود، صرف نگهداری معتادان متجاهر مهاجر به تهران می‌شود.

استاندار تهران با بیان اینکه استان تهران سال گذاشته در مبارزه با مواد مخدر توانست رتبه برتر را در کشور کسب کند، گفت: امروز اگر کم کاری از جانب مدیران در مبارزه با مواد مخدر صورت بگیرد خیانت به خون سه هزار و ۸۰۰ شهید ناجا است که در راه مبارزه با این پدیده شوم جان خود را از دست داده اند.

محسنی بندپی افزود: طرح نماد که مبتنی بر مظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان بود، کمرنگ شده است و در کاهش آسیب‌های اجتماعی باید تلفیقی از اقدامات پیشگیرانه و نظارتی باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایران آنلاین، تاریخ انتشار: ۸تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ion.ir/۷۱۸۴۹۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
ب امید روزی که معتادی نباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین