پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۸۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
رئيس پليس پيشگيري ناجا با اشاره به نصب ۱۸ هزار دوربين روي لباس و عينک مأموران پليس، از نوسازي ناوگان خودرويي اين پليس خبر داد.

شعار سال: داريوش بيات‌نژاد در جشنواره روز دختران، حمايت‌هاي رواني اجتماعي، توسعه پايدار؛ با اشاره به پذيرش ٨۵ نفر در خانه‌هاي امن در سه‌ماهه نخست امسال گفت: اين ميزان نسبت به سال ٩۶، ۴١ درصد رشد داشته است. وي با اشاره به عملکرد بهزيستي در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي افزود: پذيرش آسيب‌ديدگان در خانه‌هاي سلامت نيز نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است. مديرکل بهزيستي استان تهران اظهار کرد: مؤنث‌بودن شاخص و آيتم حفاظتي در مقابل آسيب‌هاست، به‌طوري‌که ميزان مشکلات در بين زنان در مقايسه با مردان کمتر است، اما اگر مسئله‌اي براي زنان ايجاد شود، نسبت به مردان خطرات بيشتري به‌همراه دارد. بيات‌نژاد اظهار کرد: بايد به حوزه پيشگيري و درمان و مداخلات توانمندسازي توجه جدي داشت. مسئله توجه به جنسيت، انگ اجتماعي و موانع فرهنگي مشکلات دختران را پيچيده‌تر مي‌کند. بااين‌حال سازمان بهزيستي به دنبال اقدامات بهنگام است و اقدامات حمايتي را بعد از ترخيص در دستور کار دارد. وي افزود: بايد آموزش مهارت‌هاي مقابله‌اي را در اولويت داشته باشيم و در نهايت سازمان به دنبال کمک به اعضاي جامعه براي زندگي باعزت به کمک همکاري‌هاي بين‌بخشي است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه شرق، تاریخ انتشار 25 تیر 97، شماره: 3195


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
با این ها باید به گونه ای رفتار شود که در جامعه در آینده سرافکنده نشوند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین