پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۴۲۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه امکانات و بضاعت مالی بهزیستی پاسخگوی مراجعان و نیازمندان نیست گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از کار به مردم واگذار شده است.
شعار سال: مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه امکانات و بضاعت مالی بهزیستی پاسخگوی مراجعان و نیازمندان نیست گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از کار به مردم واگذار شده است.
 داریوش بیات‌نژاد ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاح پروژه‌های سازمان بهزیستی در شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها  تنها خاص کشور ما نیست اظهار داشت: مشکلات آسیب‌های اجتماعی و چهار عامل زیست محیطی، فقر، موادمخدر و اعتیاد و مسائل هسته‌ای زنگ خطری برای تمام دنیا شده است.

وی بیان کرد: وقتی از آسیب‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم، نمی‌خواهیم مردم را از زندگی ناامید کنیم یا اینکه قصد بزرگنمایی هم نداریم، اما اگر انسجام، وحدت کلمه و نوع‌دوستی که در زمان شکل‌گیری انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشتیم را سرلوحه کار خود در تمام زمینه‌ها قرار دهیم، حتماً موفق خواهیم شد.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران در ادامه با اشاره به آسیب‌هایی که در کشور وجود دارد و خانواده‌ها را تهدید می‌کند افزود: سازمان بهزیستی برای تک تک اعضای خانواده‌ها مسئولیت و مأموریت در حوزه‌های آموزش، پیشگیری و پشتیبانی دارد.

بیات‌نژاد تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از آسیب‌ها در سطوح مختلف آموزش، مهارت‌هایی وجود دارد که تمام خانواده‌ها را شامل می‌شود و از جمله آن‌ها مهارت زندگی، آموزش پیش از ازدواج، آموزش مهارت و مشاوره ژنتیکی، آموزش پیش دبستانی و آموزش افراد پس از دست دادن عضوی از خانواده است.

وی سپس با اشاره به سیل عظیم مراجعه‌کنندگان و حمایت‌شوندگان تحت پوشش بهزیستی گفت: امکانات و بضاعت مالی بهزیستی پاسخگوی مراجعان و نیازمندان به ارائه خدمات تحت پوشش بهزیستی نیست و در حال حاضر بیش از 95 درصد از کار به مردم واگذار شده و قصد داریم نظارت ابدی را هم به انجمن‌ها و بخش‌های خصوصی واگذار کنیم و در حوزه پشتیبانی نیز حدود60 درصد کار به مردم واگذار شده است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران همچنین اظهار داشت: متأسفانه توزیع امکانات و ارائه خدمات در شهرستان‌های استان تهران به طور عادلانه صورت نگرفته و ما در تلاش هستیم تا با اولویت‌بندی شهرستان‌های نیازمند به ارائه خدمات بیشتر از جمله در شهرستان اسلامشهر بپردازیم.

بیات‌نژاد خاطرنشان کرد: در سال 93-94 میزان ارائه خدمات رفاهی در این سازمان به 4 برابر رسید، اما در 30 ماه اخیر هیچ تغییری حاصل نشده و تلاش داریم تا پایان هفته بهزیستی با افزودن خدمات رفاهی حتی یک نفر هم در مجموعه بهزیستی ناراضی نباشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 تیر 1397، کدخبر: 1780489 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
ا.ف75
کلا تموم سازمان های بزرگ دارن سهام خودشون رو به دست مردم میدن! تامین اجتماعی هم همین رویکرد رو داره می گیره به خودش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین