پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی از برون سپاری ۹۵ درصد فعالیت های بهزیستی خبرداد و گفت: در این راستا ۲۲۰۰ مرکز به بخش خصوصی واگذار شده اند.

شعار سال : محمدعلی کوزه گر معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی، در مراسم هم اندیشی با موسسات برتر تحت نظارت سازمان بهزیستی که صبح امروز برگزار شد، گفت: ۹۵ درصد از فعالیت های سازمان بهزیستی برون سپاری شده است. این در حالی است که ۲۲۰۰ مرکز به بخش غیر دولتی واگذار شده است.

وی افزود: ۶۱ هزار و ۲۲۸ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شده است و همچنین ۵۵ هزار و ۳۷۷ واحد مسکونی در دست اجراست.

کوزه گر با اشاره به اینکه در کشورمان در مقایسه با سایر کشورها تعداد سمنها خیلی زیاد نیست، تصریح کرد: در آمریکا بیش از یک میلیون سمن و تشکل وجود دارد و به ازای هر ۴ هزار نفر یک مرکز غیر دولتی فعال است.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی اظهار داشت: در سال ۹۲، هشت هزار و ۴۲۶ مرکز غیر دولتی وجود داشت که این تعداد در سال گذشته به ۲۳ هزار و ۲۴۰ مرکز رسید.

کوزه گر همچنین به تعداد مهدکودک ها اشاره کرد و گفت: در سال ۹۶ تعداد مهدهایی که به ثبت رسیده است ۱۴ هزار و ۷۹۷ مهدکودک بوده که در راستای ارائه خدمات به کودکان فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴۷ هزار و ۶۱۹ تعهد اشتغال انجام شده که در نهایت برای ۵۶ هزار و ۶۷۷ نفر شغل ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۱۸۲ نفر معلول، ۷ هزار و ۸۵۳ معتاد بهبود یافته، ۹ هزار و ۹۵۷ زن سرپرست خانوار آسیب دیده و در معرض آسیب بوده اند.

به گفته کوزه گر همچنین ۳۷۳ شغل برای فرزندان ترخیص یافته از مراکز بهزیستی، ۸ هزار و ۸۸ غیر مددجو و سه هزار و ۲۲۴عضو خانوار مددجو دارای شغل شده اند.

معاون مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی تصریح کرد: تعداد اشتغال یافتگان در روستا ۱۸ هزار و ۵۲ نفر و در شهر ۳۸ هزار و ۶۲۵ نفر هستند. از ۵۶ هزار و ۶۷۷ شغل ایجاد شده ۲۶ هزار و ۷۰۲ نفر در بخش خدمات ۱۱ هزار و ۷۲۲ نفر در بخش کشاورزی و ۸ هزار و ۲۵۳ نفر در بخش صنعت، معدن و تجارت مشغول به کار هستند.

کوزه گر به پرداخت مشوق های حمایتی جهت تثبیت مشاغل اشاره کرد و یادآور شد: ۲۵ هزار و ۶۲۱ نفر از افراد تحت پوشش از مشوق های حمایتی برخوردار شدند که این مشوق ها شامل پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی معلولان بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 22مرداد 97، کدمطلب: 4373327، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
یک مصاحبه ای داره اقای دکتر قلی نیا زمانی که مدیریت بهزیستی روبه عهده داشتن! پیشنهاد میکنم بخونینش حتما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین