پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۳۴
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
فرمانده هوافضای سپاه گفت: ملت‌های منطقه و سپاه نخواهند گذاشتند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین رود، شهادت شهید سلیمانی فراموش نخواهد شد و این شهادت ملت‌ها را هم بیدار کرده است.
شعار سال: سردار امیرعلی حاجی‌زاده در یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین بزرگداشت یاد و خاطره شهید ابراهیم رشید که در حسینیه گلزار شهدای قم برگزار شد، با بیان اینکه ابعاد مختلف داعش همچنان نیازمند بررسی توسط صاحب نظران است، عنوان کرد: ویروس داعش در اندیشکده‌های آمریکایی شکل گرفت و درست شد و برنامه آن‌ها این بود که این ویروس دست‌ساز سراسر کشور‌های اسلامی را فراگیرد.

وی اضافه کرد: هر چند رهبر انقلاب با تدبیر خود بر لزوم مبارزه با داعش تاکید کردند و به دنبال روشن‌سازی افکار در مورد داعش بودند، اما برخی خواص در داخل مخالف مقاومت بودند و می‌گفتند درگیری‌های عراق و سوریه به ما ارتباطی ندارد.
 
ویروس داعش تا آفریقا رفت و افغانستان و پاکستان را هم فرا گرفت

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به اینکه ویروس داعش تا آفریقا رفت و افغانستان و پاکستان را هم فرا گرفت، تصریح کرد: این ویروس با تدبیر رهبری و اقدام به موقع شهید قاسم سلیمانی و پای کار بودن شهدا خنثی شد وگرنه شرایط ایران این نبود، روزانه اخبار انفجار ماشین‌ها در عراق به گوش می‌رسید، اما هیچ‌کدام از این ماشین‌ها به ایران نرسید، افرادی که نسبت به داعش تحلیل اشتباه داشتند امروز هم وضعیت موجود را غلط تحلیل می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر تبلیغات مسمومی که امروزه وجود دارد در دوران دفاع مقدس بود شاید همه در کنار هم نمی‌بودند، اما اینکه با وجود این تبلیغات شهدای مدافع حرم تشخیص دادند و به میدان آمدند موجب امنیت ایران شده است.
 
آمریکایی‌ها در سوریه پایگاه زده و به دنبال تجزیه عراق، سوریه و ایران هستند

حاجی‌زاده گفت: من متاسف هستم که برخی از مسؤولان می‌گویند «من از کلمه دشمن بدم می‌آید»، دشمنان هستند و هر روز برای در سیطره گرفتن منطقه و رسیدن به منابع کشور‌ها تلاش می‌کنند، امروز آمریکایی‌ها در سوریه پایگاه زده و به دنبال تجزیه عراق، سوریه و ایران هستند و برای منطقه نقشه دارند، اما به برکت هدایت‌های رهبری موفق نشده‌اند و نکته مهم بصیرت مردم منطقه و ایران است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما باید به نقطه مورد هدف دشمن باشد، اضافه کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال توقف حرکت‌هایی هستند که مبتنی بر داخل در ایران انجام می‌شود و ما امیدواریم دولت اسلامی شکل بگیرد و نیرو‌های خدوم در کشور مسؤولیت بگیرند تا بتوانیم مشکلات کشور را رفع کرده و یک تحول بزرگ رقم بزنیم.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: ملت‌های منطقه و سپاه نخواهند گذاشتند آب خوش از گلوی آمریکایی‌ها پایین رود، شهادت شهید سلیمانی فراموش نخواهد شد و این شهادت ملت‌ها را هم بیدار کرده است.

وی با بیان اینکه ما باید قدرشناس جانبازان و ایثارگری‌ها باشیم، عنوان کرد: همانطور که تا به امروز توطئه‌ها را خنثی کردیم در آینده نیز مشکلات را رفع خواهیم کرد و وضعیت اقتصادی مردم نیز بهتر خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۳۱۴۷۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین