پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
جانشین پلیس راهور ناجا با توجه به آخرین رنگبندی کرونایی شهر‌ها از ممنوعیت سفر «به» و «از» شهر‌های قرمز و نارنجی خبرداد و گفت: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.
شعار سال: سردار سید تیمور حسینی با بیان این مطلب که بر طبق آخرین رنگبندی اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا، ۹۳ شهر در وضعیت قرمز،۱۷۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۸۳ شهر در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند درخصوص وضعیت سفر بین شهری گفت: براساس این رنگ بندی، سفر «به» و «از» شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

حسینی افزود: خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های غیر بومی به این دسته از شهر‌ها ممنوع بوده و تردد در شهر‌های قرمز جریمه یک میلیون تومانی و سفر به شهر‌های نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی دارد.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهر‌های کشور از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اعمال شده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی برای متخلفان اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا از حضور گشتی‌های پلیس راه و راهور در ورودی و خروجی شهر‌ها و جاده‌های بین شهری خبر داد و گفت: علاوه‌بر رصد مأموران پلیس راهور، دوربین‌های هوشمند جاده‌ای نیز تخلفات تردد رانندگان را اعمال قانون می‌کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کیهان، تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۲۱۰۵۷، kayhan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین