پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۴۹۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
دژپسند از افزایش ۱۰۸ درصدی درآمد مالیاتی طی سه سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان درآمد مالی ۸ درصد بیشتر از مصوبات بوده است.
شعارسال: فرهاد دژپسند در مورد هفته مالیات در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جنگ اقتصادی دشمن باید به دنبال منابع جایگزینی مالی باشیم تا هزینه‌های دولت تامین شود، افزود: در این شرایط به طور طبیعی به سراغ درآمد مالیاتی می‌رویم که درآمد تمیزی برای ما است.

وی ادامه داد: لازم است برنامه ریزی برای این منبع درآمد دولت در کوتاه مدت و بلند مدت مورد توجه قرار گیرد.

دژپسند از افزایش ۱۰۸ درصدی درآمد مالیاتی طی سه سال گذشته خبر داد و افزود: این میزان درآمد مالی ۸ درصد بیشتر از مصوبات بوده است.

وی با تاکید بر اینکه افزایش درآمد مالی بدون هیچ تنشی اتقاق افتاد، اظهار کرد: مبنای ما در دریافت مالیات شعار " وصول با رعایت اصول" بود و مودیان مالیاتی نیز در این راه همکاری داشته و خوش حساب بودند.

دژپسند یادآور شد: البته با مودیانی که به دلیل کرونا در فشار اقتصادی بودند ملاحظات انجام شده است.

وی با اشاره به تغییر دولت در چند هفته آینده، گفت: با توجه به انتقال دولت، امسال سالی مهم است و ما وظیفه داریم کار‌ها را فشرده و جهادی انجام دهیم.

دژپسند افزود: باید سال ۱۴۰۰ سال متفاوت و متمایزی باشد و با شدت قابل قبول درآمد مالیاتی ادامه پیدا کند.
 
 
تا پایان سال قانون پایانه‌های فروشگاهی اجرا می‌شود

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اقدامات انجام شده برای جلوگیری از فرار مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی، اظهار کرد: زیرساخت‌های آن کامل اجرا شده است، اما برای عملیاتی شدن آن باید شرکت‌ها و فروشگاه‌ها نیز آمادگی داشته باشند.

دژپسند ادامه داد: بخشی از دلیل تاخیر در اجرای آن مربوط به کرونا است، اما پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به طور کامل اجرا شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۰۰۲۲۶، ilna.news.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین