پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۴۹۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
رئیس نظام صنفی کشاورزی با اشاره به اینکه طرح تنظیم بازار محصولات کشاورزی بخشی از قانون تمرکز و وظایف را شامل می‌شود، بیان کرد: در طرح تنظیم بازار و عرضه محصولات کشاورزی، مدیریت مزرعه تا بازار مصرف مد نظر قرار گرفته است.

شعار سال: محمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به مصوبه اخیر تشکیل ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی اظهار کرد: کمیسیون کشاورزی در این دوره نشان داده که نسبت به سنوات قبل، مسئولانه و فعال‌تر در ارتباط با مسائل بخش کشاورزی برخورد کرده است به طوری که ارائه طرح جامع تنظیم بازار کشاورزی و تصویب آن نقش موثری در توسعه پایدار بخش کشاورزی رقم می‌زند.

او افزود: قبل از طرح تنظیم بازار کشاورزی، طرح شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی به تصویب رسید که دستاورد خوبی در بخش کشاورزی محسوب می‌شود؛ چرا که سیاست گذاری تعیین قیمت در رسیدن به خودکفایی تاثیر گذار است.

ملک زاده مانع زدایی را برای طرح‌های قانون تمرکز و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی حائز اهمیت دانست و گفت: اجرای طرح‌های قانون تمرکز و افزایش بهره وری در بخش کشاورزی با استفاده از ظرفیت‌های دولتی و غیردولتی از ضروریات مهم و راهبردی است که تشکیل ستاد تنظیم بازار محصولات کشاورزی، بخش عمده این طرح را لحاظ کرده است.

 

مدیریت مزرعه تا بازار مصرف مد نظر قرار گرفته است

رئیس نظام صنفی کشاورزی با اشاره به اینکه طرح تنظیم بازار محصولات کشاورزی بخشی از قانون تمرکز و وظایف را شامل می‌شود، بیان کرد: در طرح تنظیم بازار و عرضه محصولات کشاورزی، مدیریت مزرعه تا بازار مصرف مد نظر قرار گرفته است.

او در پایان تصریح کرد: طی سال‌های اخیر رانت حاصل از واردات علاوه بر وابستگی به کشور‌های بیگانه تولید را تحت شعاع خود قرار می‌دهد که اجرای طرح تنظیم بازار در آینده بخش کشاورزی موثر واقع می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۷۸۰۷۱۰۰، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین