پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
یادداشت تفاهم همکاری‌های حمل و نقلی در پایان هشتمین اجلاس همکاری‌های حمل و نقلی ایران و روسیه بین معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون وزیر حمل و نقل روسیه امضا شد

شعار سال: در پایان هشتمین اجلاس همکاری‌های حمل و نقلی ایران و روسیه، یادداشت تفاهم بین مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ایران و الکسی سامبویویچ تسیدنوف معاون وزیر حمل و نقل روسیه در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی امضا شد.

گفتنی است، این اجلاس در طول سه روز و در قالب چهارکارگروه حمل و نقلی و یک کارگروه تنظیم و تدوین اسناد با هدف بررسی و پیگیری موانع پیش‌روی توسعه روابط حمل و نقلی میان دو کشور برگزار شد.

مهرداد تقی‌زاده در مراسم امضا یادداشت تفاهم همکاریهای حمل و نقلی ایران و روسیه اظهار داشت: در چهار مُد حمل و نقل ریلی، دریایی، ریلی و هوایی و بعضی موضوعات فرا مدُی توافقاتی میان طرفین حاصل شد.

وی افزود: بعد از امضا یادداشت تفاهم شاهد برقراری یک سیستم حمل و نقل خوب میان مدهای مختلف حمل و نقل ایران و روسیه خواهیم بود.

تقی‌زاده همچنین خواستار تشکیل جلسات بعدی با مسائلی همچون استفاده از توان و تجربیات دو کشور در زمینه‌های کلان و فرابخشی حمل و نقل همچون سیاست‌های کلان درون و برون شهری، یکپارچه سازی حمل و نقل و اقتصاد حمل و نقل شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 11 آبان 1395، کد مطلب: 3812902:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین