پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۷۷۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برخی از عوامل به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران با پلتفرم‌های بین‌المللی را تشریح کردو گفت:پس از خروج دولت آمریکا از تعهدات خود از برجام و تشدید سایر تحریم‌ها، لغو برخی قوانین معافیت ایران از تحریم‌ها هم صورت گرفت و تشدید ادعاهای حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هم مزید برعلت شد تا عملا تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی به سختی میسر شود.

شعار سال:محمدجواد آذری جهرمی روز پنج‌شنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: علیرغم برخی ادعاها، برای تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی مذاکرات و دیدارهای متعددی با برخی از آن‌ها توسط دولت صورت گرفت که گزارش مذاکرات و اقدامات به مراجع ذیصلاح اعلام و ارسال شد.
 
وی افزود: در برخی از این مذاکرات، نمایندگانی از سایر دستگاه‌های کشور هم حضور یافتند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: اما در هر حال از مراجع داخلی، پاسخ روشن و شفاف و یا مجوزی برای پیشبرد ادامه مذاکرات دریافت نکردیم.
 
آذری جهرمی تصریح کرد: همچنین پس از خروج دولت آمریکا از تعهدات خود از برجام و تشدید سایر تحریم‌ها، لغو برخی قوانین معافیت ایران از تحریم‌ها هم صورت گرفت و تشدید ادعاهای حقوق‌بشری علیه جمهوری اسلامی ایران هم مزید برعلت شد تا عملا تعامل با پلتفرم‌های بین‌المللی به سختی میسر شود.
 
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدتی قبل در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: «پرداختن به موضوع  مهم حکمرانی سایبری،  ضرورتی است که امروز  در صدر توجهات بسیاری  از کشورهاست» و برای کمک به دست‌اندرکاران فعال در این عرصه، قصد دارد برخی از تجربیات و مشاهدات خود را به اشتراک بگذارد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایرنا ، تاریخ انتشار:  24 تیر   1400، کدخبر: 84405172، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین