پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مذاکره با تلگرام مخفیانه نبوده است، تاکید کرد: مذاکرات با تلگرام با اطلاع دادستان وقت و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام گرفته است.

شعار سال: محمدجواد آذری جهرمی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با مذاکرات میان دولت و تلگرام در سال‌های گذشته، با تایید انجام این گفت‌وگو گفت: این مذاکرات مخفی نبوده و مسئولان مربوط به این حوزه در داخل کشور از انجام آن آگاه بودند.

وی با بیان اینکه در زمان دولت یازدهم مذاکراتی با تلگرام در حیطه رعایت الزامات فرهنگی کشور انجام شد، اظهار داشت: در پی این رایزنی‌ها، توافق‌هایی هم به دست آمد و تلگرام ملاحظات ما را در مورد کانال‌های غیراخلاقی یا کانال‌های مرتبط با تروریسم را لحاظ کرده است.

این عضو دولت تدبیر و امید در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا پهنای باند ویژه‌ای به تلگرام داده شده بود؟ تصریح کرد: این صحبت اشتباه است و پهنای باند ویژه‌ای در اختیار تلگرام قرار داده نشده است.

آذری جهرمی با بیان اینکه مذاکرات با تلگرام با اطلاع دادستان و کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: مسئله با مذاکره با تلگرام، مسئله محرمانه و پوشیده‌ای نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ 2 خرداد 97، کد مطلب: 44123: www.didbaniran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این مذاکرات ضرری هم نداشته است ؛ به نفع ایران هم بوده است ؛ الان که این پیامرسان فیلتر شده است مسئله طور دیگریست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین