پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
حسن خجسته باقرزاده با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به پست اینستاگرامی شب گذشته رئیس جمهور در مورد فیلترینگ تلگرام، واکنش نشان داد.

شعار سال: حسن خجسته باقرزاده، برادر همسر رهبر انقلاب که عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما بوده و همچنین در سازمان صداوسیما مسئولیت‌های مهمی از جمله معانت صدا را بر عهده داشته با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نسبت به پست اینستاگرامی شب گذشته رئیس جمهور در مورد فیلترینگ تلگرام، واکنش نشان داد.

حسن روحانی شب گذشته در پیامی در صفحه اینستاگرام خود، سیاست دولت یازدهم و دوازدهم را مبتنی بر ایجاد فضای امن مجازی اعلام کرد و نوشت: تاکنون هیچ شبکه اجتماعی و یا پیام‌رسان "توسط این دولت" مسدود نشده و نخواهد شد. فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تأیید دولت است.

حسن خجسته باقرزاده در واکنش به این پست اینستاگرامی رئیس جمهور در توئیتر نوشت: "شنيده ها حاكى است آقای رئیس جمهور در جلسات دو-سه هفته اخیر با فیلتر تلگرام موافقت دارند ولی زمان اجرا را مناسب نمی‌دانند، على الظاهر شوراى عالى اطلاع رسانى و ادمين اينستاگرام از اين موضوع بى اطلاع بودند".

واکنش برادر همسر رهبر انقلاب به پست اینستاگرام روحانی در مورد فیلترینگ تلگرام +عکس

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 6522720، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
روحانی مثل اینکه عملا در کشور قدرتی را ندارد ؛ نمیدانم این حکم هارا چه کسی میدهد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین