پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
ساترا «⁧فرزاد فرزین⁩» را در همه پلتفرم‌ها ممنوع الکار کرده، اما دلایل آن مشخص نیست. درباره عملکرد ساترا جنجال‌های متعددی از زمان شکل گیری وجود داشته؛ سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر یا همان ساترا یکی از نهاد‌های وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد به گفته گردانندگانش مسئولیت تنظیم‌گریِ رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر حتی فضای مجازی و تحت وب را در ایران بر عهده دارد.

  شعار سال:هر چند بسیاری از حقوقدانان بر این باورند که تاسیس این نهاد و حوزه اختیارات علی رغم حمایت های ادوار مجلس در سال های گذشته خلاف قانون بوده اما حالا ساترا به رهبری محمدصادق امامیان؛ یک خواننده مشهور پاپ به نام «⁧فرزاد فرزین⁩» را ممنوع الکار کرده است .
 
چند روز پیش هم این سازمان خواستار سانسور بخشی از قسمت های سریال «زخم کاری» محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان شده که جنجال های رسانه ای این ماجرا و مخالفت سازندگان با سانسور هنوز ادامه دارد.
 
بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی درباره ممنوع الکاری فرزاد فرزین نوشته است:  با نامه خیلی محرمانه ⁧ساترا⁩، فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد. این ⁧خواننده⁩، تیتراژ  سریال «میدان سرخ» را فقط در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: «خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد.»
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ، تاریخ انتشار:  27 تیر   1400، کدخبر:112630 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین